וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב וקטן לא בסגל לקראת בית"ר ירושלים

הקפטנים של חיפה ייעדרו מהמשחק נגד הקבוצה של מלמיליאן. רפאלוב גם בספק לקרואטיה, לוי מתלבט בין סילבה וסולליק

אחרי חוסר ודאות בימים האחרונים לגבי מצב כשירותו של ליאור רפאלוב ויממה לאחר שנטש את האימון עקב רגישות בשריר, הוחלט היום (שבת) באופן סופי כי הקשר לא יהיה כשיר ולא ייכלל בסגל למשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 20:45, שידור ישיר בערוץ 1) במסגרת המחזור החמישי בליגת העל.

מעבר לכך, רפאלוב אף נמצא בספק עקב הפציעה למשחק הנבחרת בשבוע הבא ביום שבת נגד נבחרת קרואטיה, כאשר כשירותו לגבי משחק זה תתברר ותובהר בימים הקרובים.

מי שמצטרף לרפאלוב ברשימת החיסורים של הקבוצה הירוקה הוא יניב קטן, שגם הוא כמו במשחקים האחרונים של הקבוצה, לא ייכלל בסגל למשחק. חיפה תיאלץ להסתדר ללא שניים משחקניה המובילים, במשחק החשוב נגד הקבוצה של אורי מלמיליאן. בסגנית האלופה מקווים שהחיסור של שני מהשחקנים המובילים של הקבוצה לא יהווה מכשול רציני לירוקים, שסימנו את המשחק מול בית"ר כציון דרך חשוב במאבק על האליפות.

בניגוד לשניים, מי שאמור לשוב לסגל הוא הקשר גוסטבו בוקולי, אולם הוא אינו מתוכנן לפתוח בהרכב של אלישע לוי, שמתלבט לגבי מי יהיה האיש שיפתח במקומו של רפאלוב בקישור. המאמן הירוק מתחבט בין שניים, כאשר הוא תרגל לסירוגין את אדריאן סילבה וסנטיהאו סולליק, עם עדיפות לצעיר ולא לשחקן הרכש.

הרכב משוער: אמיר אדרי, עלי עותמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, עידן ורד, אייל גולסה, מוחמד גדיר, סנטיהאו סולליק (אדריאן סילבה), ולדימיר דבאלשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully