וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן דייגו עדיין בחיים

2.10.2010 / 12:22

הפאדרס ניצחו בסן פרנסיסקו 4:6, צימקו את הפער מהג'איינטס ומאטלנטה. מהפכה במטס: מינאיה וג'רי מנואל הולכים הביתה

ביום שישי עלתה סן פרנסיסקו ליתרון של שלושה משחקים על סן דייגו, והמשמעות היא שהפאדרס צריכים להשיג אחד משניים: סוויפ בסדרה בסן פרנסיסקו כדי להשוות את המאזן בבית, או להשיג את אטלנטה בקרב על הוויילד קארד. הלילה, לפחות, הכל עבד לטובתם.

הפאדרס ניצחו בסן פרנסיסקו 4:6, הברייבס הפסידו לפילדלפיה 11:5, וסן דייגו עדיין נושמת. לפאדרס פיגור של שני משחקים מהג'איינטס ומשחק אחד מהברייבס, כשלסיום העונה נותרו שני משחקים. טכנית, סן דייגו עדיין יכולה להפסיד משחק אחד אם הברייבס יפסידו שניים, כשבמקרה כזה תוכרע העליה לפלייאוף במשחק מיני פלייאוף בין השתיים.

ב-AL, טמפה ביי הפסידה בקנזס סיטי 7:0, בעוד המשחק של היאנקיז בבוסטון נדחה. בעקבות ההפסד לרויאלס, ירדו הרייז למקום השני, כשליאנקיז יתרון של חצי משחק. היום ייערך דאבל-הדר בין היאנקיז לרד סוקס.

בשורות טובות לאוהדי המטס: ה-GM עומאר מינאיה והמאמן ג'רי מנואל הולכים הביתה. על פי ה"ספורטס אילוסטרייטד", מקורות בקבוצה אומרים כי השניים לא ימשיכו בעונה הבאה, אם כי הם טוענים כי לא קיבלו שום הודעה על כך. "זה מקרה קלאסי של 'מה עשית בשבילי לאחרונה', ולאחרונה התוצאות לא היו ממש טובות", אמר שחקן הבסיס השלישי דייויד רייט. המטס הגיעו תחת מינאיה לפלייאוף רק פעם אחת, ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully