וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: חיימוב בספק להפועל רמת גן

הדס גרינברג

1.10.2010 / 14:02

השוער סובל מכאבים בשריר הארבע ראשי: "מקווה שזה שום דבר ואהיה כשיר ליום שני. נגיע מפוקסים, זה המוטו שלנו"

אחרי יממה של חופש, בעירוני קרית שמונה המשיכו היום (שישי) בהכנות לקראת המשחק מול הפועל רמת גן ביום שני. מאמן הקבוצה רן בן שמעון ערך אסיפה בה רשם על הלוח את הסיבות שהביאו לניצחון על הפועל תל אביב, ובין היתר כתב את המילים: אגרסיביות, יכולת, משמעת טקטית ולא נשברנו.

שוער הקבוצה, גיא חיימוב, לא הצליח להשלים היום אימון לאחר שהרגיש כאבים בשריר הארבע ראשי. חיימוב קיבל היום זריקה ומחר הוא צפוי לקבל אחת נוספת לאחריה ינסה לערוך אימון מלא ולבחון את כשירותו לקראת המשחק ביום שני. על פי הערכות של פיזיותרפיסט הקבוצה לא מדובר במתיחה או בקרע, כאשר עם סיום האימון אמר השוער לוואלה! ספורט: "אני מקווה שזה שום דבר ושמדובר במתיחה קלה, כדי שאוכל לחזור להתאמן ואהיה כשיר ליום שני".

יש לציין כי בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמפגין השוער עד כה, ובפרט במשחק מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר. חיימוב התייחס גם למומנטום הקבוצתי והחשש מאופוריה אצל השחקנים הצעירים לאחר הניצחון הגדול על האלופה, והוסיף: "אני מאמין וחושב שנגיע מפוקסים ומרוכזים ליום שני, נמשיך לעבוד קשה עד למשחק כי זה המוטו שלנו". במידה וחיימוב לא יוכל לשחק מי שימלא את מקומו יהיה דני עמוס. הקשר אופיר חמו, שמחלים מקרע, צפוי לשוב לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully