וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון ב-NFL: שובו של דוני מק

2.10.2010 / 12:50

דונובן מקנאב חוזר לפילדלפיה, הפעם במדי וושינגטון. בולטימור בפיטסבורג, שיקגו אצל הג'איינטס, הדולפינס מול הפטריוטס

שיחת השבוע ב-NFL לא עסקה במה שקרה על המגרש, אלא בארוחת 55 אלף הדולר של דז בריאנט. משעשע ככל שיהיה הנושא, המדור מסכים עם שאט הנפש של חלק מהמגיבים: הגיע הזמן שרוג'ר גודל יעשה סוף לביזוי הרוקיז בליגה. בסיפור הזה של בריאנט יש כל כך הרבה מסרים לא נכונים, שקשה לדעת בכלל מאיפה להתחיל.

מזל שכאן לא מתעסקים בכסף, כי גם אנחנו היינו מפסידים לא מעט אם זה היה קורה, אבל 11 מ-16 בשבוע שעבר מציבים אותנו על 28 מ-48 שנתי. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

דז בריאנט שחקן דאלאס קאובויס. David J. Phillip, AP
אולי באמת הגיע הזמן להפסיק עם הדברים האלה. בריאנט/AP, David J. Phillip

METV:

19:00: פיטסבורג - בולטימור

22:15: פילדלפיה - וושינגטון


FOX:

19:00: ניו אורלינס - קרוליינה

22:15: ג'קסונוויל - אינדיאנפוליס


ESPN:

2:15, בין ראשון לשני: ניו יורק ג'איינטס - שיקגו

2:30, בין שני לשלישי: מיאמי - ניו אינגלנד

לאנס מור שחקן ניו אורלינס סיינטס. gerald Herbert, AP
עוד משחק גדול צפוי ללאנס מור בניו אורלינס?/AP, gerald Herbert

אומרים שיהיה חם בפיטסבורג (שעה ראשית: 19:00)

פיטסבורג (0:3) - בולטימור (1:2)

אנחנו רק בשבוע הרביעי של העונה, אבל למפגש הזה צפויות להיות השלכות מרחיקות לגבי קרב המיקום בפלייאוף. הסטילרס, במשחק האחרון ללא בן רות'לסברגר, יפתחו שוב עם צ'רלי באץ' בעמדת הקוורטרבק, ויש להם סיכוי לפתוח עונה ב-0:4 ללא כוכב ההתקפה הגדול שלהם. מרשים. אם זה יקרה, אגב, זו תהיה הפעם הראשונה מזה 31 שנים שהסטילרס פותחים עם ארבעה ניצחונות רצופים את העונה. הרייבנס, לעומתם, קרטעו התקפית בכל שלושת משחקי הפתיחה, וצפויים להמשיך לעשות זאת גם מול ההגנה הנוקשה של הפלדות. הרץ האחורי ריי רייס ישחק. המשחק הזה, קרוב לוודאי, יוכרע דרך ההגנות.

התחזית: זה מץ' אפ שקורץ דווקא לבולטימור. ניצחון לרייבנס


אטלנטה (1:2) - סן פרנסיסקו (3:0)

הניינרס בסכנה מוחשית של צניחה למאזן 4:0, שיסתום את הגולל על העונה שלהם רק מעט אחרי שהחלה. הפאלקונס, לעומת זאת, רשמו ניצחון שיכול להגדיר עונה שלמה בניו אורלינס, וקראו תיגר על שלטון הסיינטס ב-NFC דרום. מעניין יהיה לעקוב אחרי המץ' אפ בין הגנת הניינרס לטייט אנד המדהים טוני גונזאלס, שממשיך לעשות שמות בהגנות היריבות.

התחזית: ניצחון לפאלקונס


בפאלו (3:0) - ניו יורק ג'טס (1:2)

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה לבולטימור, הג'טס רשמו שני ניצחונות על יריבות חזקות מתוך הבית, ובינתיים, כמו שאומרים באמריקאית, שמים את הכסף היכן שהפה שלהם נמצא (איכס, איזה תרגום איום). בבפאלו תהיה להם הזדמנות טובה לקצור ניצחון שלישי ברציפות, בטח כשלבילס אין ממש פתרונות נגד התקפת מסירה משופרת כמו זו של הסילונים. הג'טס, אגב, קיבלו חיזוק משמעותי בדמות הקיצוני הגנתי מבולטימור טרבור פרייס, לאחר שנופה מבולטימור עם "כוונה לחתום שוב בשבוע הבא". ובכן - זה לא בדיוק קרה.

התחזית: לא מהמרים יותר על בפאלו


קליבלנד (3:0) - סינסינטי (1:2)

הבנגאלס שוב לא שכנעו בניצחון בשארלוט, והאמת שנראה שהם פשוט לא יכולים לרוץ קדימה עם קרסון פאלמר המקרטע. הקוורטרבק של סינסינטי יכול אולי לנצח בזכות ההגנה שלו קבוצות מאותגרות התקפית כמו קרוליינה ובולטימור (לפחות לגבי הרייבנס, עד שיוכח אחרת), אבל כשזה יגיע לקרבות אמיתיים, נראה שאין לבנגאלס סיכוי גדול. קליבלנד, בינתיים, היא לא ממש קרב אמיתי, כשהבשורה היחידה שיוצאת ממנה היא תפיסתו של פייטון היליס את עמדת הרץ האחורי הפותח במקום ג'רום הריסון.

התחזית: בנגאלס

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס מול טרוי פולמאלו שחקן פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
צפו לעוד התפתחות פסיכוטית בין טרוי פולמאלו מפיטסבורג וג'ו פלאקו מבולטימור/AP, Gene J. Puskar

גרין ביי (1:2) - דטרויט (3:0)

על הפאקרס דיברו לא מעט כמועמדים לסופרבול לפני פתיחת העונה, אבל כרגע יש להם שתי בעיות. האחת - משחק הריצה, כשברנדון ג'קסון לא מצליח לסגור את החור שהשאיר ריאן גרנט. השניה - חוסר המשמעת. לא ייתכן שנגד הקבוצה ייזרקו 18 דגלים במשחק אחד. ולמרות הכל, אם מסתכלים על הצד החיובי בעניין, הם עדיין היו קרובים לנצח בשיקגו, אלמלא פאמבל ששיבש את התוכניות. ודטרויט? נו, מה כבר יש להגיד?

התחזית: גרין ביי


ניו אורלינס (1:2) - קרוליינה (3:0)

גם כשניצחו, הסיינטס לא ממש שכנעו, ועל עונשם הם באו בהפסד הביתי לאטלנטה. גארט הארטלי, אחד מגיבורי הזכייה בסופרבול, יפנה את מקומו כבועט לג'ון קארני בן ה-200 (46, אבל מי סופר?), והסיינטס ינסו לצבור ביטחון לאחר שלושה משחקים בינוניים. בקרוליינה ימשיך ג'ון פוקס להריץ את ג'ימי קלאוסן כקוורטרבק, רק בחיאת, פוקסי - קצת פחות לזרוק, הא?

התחזית: סיינטס


סט. לואיס (2:1) - סיאטל 1:2)

הסיהוקס ניצחו שני משחקי בית, וחייבים להוכיח שהם יכולים לנצח גם בחוץ. הראמס השוו את מאזן ניצחונותיהם מהעונה שעברה עם הניצחון הנאה על וושינגטון, וכעת ינסו ליצור מומנטום חיובי עם ניצחון ביתי שני ברציפות. ייתכן שהם יצטרכו לעשות זאת בלי הרץ האחורי הפצוע סטיבן ג'קסון, קנת' דארבי יפתח במקומו אם יתברר שהוא לא כשיר.

התחזית: ניצחון לסיאטל


טנסי (1:2) - דנבר (2:1)

הברונקוס לא יכולים להרשות לעצמם עוד הפסד, שיכניס אותם לבור של 3:1. לרוע מזלם, הם פוגשים בטייטאנס, שהתאוששו מהר מההפסד לפיטסבורג ורשמו ניצחון נאה בניו ג'רזי על הג'איינטס. ג'וש מקדניאלס יצטרך להמר פחות מול הגנה טובה של טנסי, אחרי שבהפסד לאינדיאנפוליס נכשלה קבוצתו בשלושה מתוך ארבעה ניסיונות לדאון רביעי., במיוחד כשהרץ הפותח נושון מורנו שוב בחוץ. כריס ג'ונסון נסגר הרמטית על ידי פיטסבורג ונעצר יחסית גם על ידי הג'איינטס, עכשיו הזמן שלו לנסות לחזור לעצמו.

התחזית: ניצחון לטייטאנס

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס. AP
הדגלים האלה, מה יהיה איתם?/AP

עוד טיול למאנינג? (שעה ראשית: 22:05-22:15)

ג'קסונוויל (2:1) - אינדיאנפוליס (1:2)

לאחר ההפסד ליוסטון במשחק הפתיחה, שבו הקולטס והראו מה הם יודעים בניצחונות על הג'איינטס ובדנבר. מה שהיה באינדי לא השתנה: ההתקפה זורמת, כשאוסטין קולי היה הפעם הנהנה העיקרי עם 171 יארד ושני טאצ'דאונים באוויר הדליל של מייל היי. הג'אגוארס, לעומת זאת, לא מתקתקים ואחרי ניצחון במשחק הפתיחה על דנבר, עושה רושם שהם הולכים לעוד עונה ארוכה.

התחזית: ניצחון לאינדי


אוקלנד (2:1) - יוסטון (1:2)

ההייפ על הטקסאנס נמוג בהפסד הביתי לדאלאס, בו הצליחה יוסטון לרשום טאצ'דאון רק בגארבג' טיים. בנוסף, הטקסאנס עלולים להחסיר את התופס אנדרה ג'ונסון, שעדיין טרוד בפציעת הקרסול שלו. אוקלנד החמיצה הזדמנות לעלות למאזן חיובי די נדיר בעקבות החמצת שער השדה של סבסטיאן ג'ניקובסקי באריזונה. הוא, אגב, החמיץ חמישה ניסיונות בשלושת משחקי הפתיחה, אבל המאמן טום קייבל אמר כי אינו מודאג לגביו. ברוס גראדקובסקי ימשיך לפתוח בריידרס.

התחזית: ניצחון לאוקלנד


סן דייגו (2:1) - אריזונה (1:2)

פיליפ ריוורס הראה בשבוע שעבר איזה קוורטרבק ענק הוא, כשהוציא את הצ'ארג'רס מפיגור 17:0 לשוויון 20:20, רק כדי לראות את ליאון וושינגטון סוגר את הבאסטה עם טאצ'דאון שני מהחזרת בעיטה. סן דייגו רגילה לפתוח לאט את העונה, כך ששני הפסדי החוץ לא ממש מטרידים בינתיים את נורב טרנר ושחקניו. אם יפסידו, לעומת זאת, גם הפעם, זה כבר יהיה מלחיץ יותר. אבל צריך לזכור שדרק אנדרסון פותח באריזונה ושדרק אנדרסון לא אמור לפתוח באף קבוצה בליגה. סטיב ברסטון, אחת המטרות העיקריות שלו, ייעדר בגלל ניתוח שעבר במיניסקוס.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


פילדלפיה (1:2) - וושינגטון (2:1)

דונובן מקנאב אמר השבוע כי הוא מאמין שיתקבל בתשואות בפילדלפיה, אם כי אנחנו מכירים את הקהל המג'ונן של האיגלס - הם לא דופקים חשבון לאף אחד, גם לא לקוורטרבק שהביא אותם חמש פעמים לגמר ה-NFC בעשור האחרון. בכל מקרה, זה יהיה מפגש מרגש שמשמעותו עבור הרדסקינס היא יותר מסמלית. אחרי ההפסד בסט. לואיס, הם יודעים שהפסד נוסף יצניח אותם למאזן 3:1, ולא זה מה שעבר למייק שנאהאן ושחקניו בראש בתחילת העונה. הצמד מייקל ויק ודשון ג'קסון, שהפליאו במכותיהם על דטרויט וג'קסונוויל, ינסו לעשות זאת גם מול הרדסקינס.

התחזית: ניצחון ל... מקנאב

דונובן מקנאב שחקן פילדלפיה איגלס. רויטרס
מעניין אם הקהל של האיגלס יזכור את הימים היפים של האיש הזה בלבן-ירוק/רויטרס

הזדמנות אחרונה לג'איינטס

ניו יורק ג'איינטס (2:1) - שיקגו (0:3) - 2:15, בין ראשון לשני

הג'איינטס יערכו לפני המשחק טקס הוקרה לשחקניהם הנבחרים, כשלורנס טיילור לא ינכח במגרש, אבל מקומו יהיה ברשימת 30 השחקנים, בהם פיל סימס, מייקל סטרהאן, פרנק גיפורד וטיקי בארבר. על המגרש יצטרכו שחקני הביג בלו לכבד את המעמד גם משום שהקבוצה עומדת בפני קריסה. בארבר אמר השבוע כי ההערכות הן שטום קאפלין איבד את הקבוצה וכי בניו יורק הערכות הופכות למציאות. זה יכול להתברר כנכון אם יפסידו הג'איינטס לברס, שפתחו היטב את העונה. זה רק נראה רע יותר עם פציעתו של הקיצוני הגנתי מתיאס קיוואנוקה, שנפצע בצווארו ולא ברור כמה זמן ייעדר. הוא לא צפוי לחזור בזמן הקרוב. בצד השני, ג'יי קאטלר, מי שהיה מלך החטיפות בשנה שעברה, יחפש שוב את ג'וני נוקס ומאט פורטה, שמשמש העונה כתופס הרבה יותר מרץ אחורי.

התחזית: ניצחון לניו יורק


מיאמי (1:2) - ניו אינגלנד (1:2) - 2:30, בין שני לשלישי

שתי הקבוצות חשפו בעיות רבות בהגנה האווירית במשחק הקודם. הדולפינס עוד נכנעו למארק סאנצ'ז והתקפת הג'טס, מבחינת ניו אינגלנד אין שום תירוץ ל-30 הנקודות שספגה מבפאלו. לפטריוטס אין תרופה למשחק המסירה, ומי שינסה לנצל זאת הוא ברנדון מרשל, שסגר בשבוע שעבר משחק שמזכיר מדוע כל כך חשקו בו בדולפינס סטדיום. הפצוע התמידי פרד טיילור לא ישחק בניו אינגלנד, בנג'ארוויס גרין אליס וסמי מוריס יחלקו נשיאות.

התחזית: קשה מאוד, אנחנו הולכים עם מיאמי

שחקן ניו יורק ג'איינטס מתיאס קיוואנוקה מול טנסי טייטנס. Seth Wenig, AP
שוב הוא נפצע, שוב צריך לסגור חורים בהגנת הג'איינטס. קיוואנוקה/AP, Seth Wenig

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully