וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מצאה מנהיג

אניימה קטע את אסיפת הוידאו לקראת נתניה: "אנחנו צריכים להראות יותר מחויבות, בעיקר בהגנה". אבוטבול עשוי לפתוח

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק הליגה מחר (שבת, 19:30, ספורט2) נגד מכבי נתניה בקופסה. על פי האימון נראה שהמאמן, אלי גוטמן, יערוך מיני מהפכה בהרכב.

גוטמן אמנם לא תרגל הרכב באימון, אך שוחח עם דדי בן דיין על האפשרות שהוא יירד לספסל. בן דיין הציג יכולת חלשה מאוד בתקופה האחרונה וגל שיש, שהיה טוב בהזדמנויות שקיבל, עשוי לפתוח במקומו. עוד בחולייה האחורית: עומרי קנדה ודני בונדר נאבקים על עמדת המגן הימני, כשביוואן פרנסמן צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של וואליד באדיר ובמקומו של דגלאס דה סילבה המורחק.

בקישור מתלבט גוטמן האם להרכיב את שי אבוטבול על חשבון רומן רוקי המאכזב, ובנוסף הוא שוקל את האפשרות לפתוח עם יוסי שבחון על חשבונו של ערן זהבי. ההתלבטות האחרונה היא בין טוטו תמוז לבן סהר בחוד. גוטמן יחליט על ההרכב רק מחר.

עוד לפני האימון ערך גוטמן אסיפה לשחקנים ובה הוא הקרין לשחקנים את המשחק של נתניה נגד בית"ר ירושלים בפתיחת העונה (1:4 לנתניה) ושם דגשים מקצועיים על היריבה. במהלך הצפייה נעמד וינסנט אניימה בספונטניות ואמר לחבריו: "אנחנו צריכים להראות יותר מחויבות, בעיקר בהגנה. צריך לשכוח את מה שהיה ולחזור ליכולת מהעונה שעברה. אנחנו משחקים טוב בהתקפה, אבל משהו לא טוב קורה בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully