וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב נטש את אימון מכבי חיפה

1.10.2010 / 12:25

הקשר חזר לאימונים אבל התלונן על רגישות בשריר ובספק לבית"ר. קטן עשוי להיות בסגל. שחר וצ'יזיק נפגשו עם נציגו של מסיללה

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק נועדו הבוקר (שישי) עם אחד מנציגי החברה המייצגת את המגן פיטר מסיללה, אשר הגיע ארצה במיוחד. הפגישה התקיימה במתחם האימונים של חיפה בכפר גלים, ובמהלכה ככל הנראה דנו הצדדים בנוגע לעתידו של השחקן. גורם בחיפה אמר הבוקר: "עתידו של השחקן מוכר וידוע, כשתימצא לו קבוצה מתאימה הוא יילך לאירופה". יש לציין כי במהלך השיחה לא עלתה הצעה קונקרטית מקבוצה באירופה, אך נראה כי נציגו של השחקן הגיע לארץ על מנת לקדם את העניין. מסיללה סיפר לשחקנים בתום האימון: "גם אני נכחתי בפגישה, יש רצון של כל הצדדים שאתקדם לאירופה, אך עדיין אין סיכום ספציפי".

בתוך כך, ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. מעל 9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון ובמועדון מאמינים שעד יום המשחק הכרטיסים יאזלו והאצטדיון יהיה מלא. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אם בית"ר תשחק כמו שהיא שיחקה מול באר שבע, יהיה קשה להכניע אותה. מצד שני, בשלושת המפגשים בעונה שעברה הראנו מה אנחנו שווים. יחד עם הקהל שלנו, יהיה קשה מאוד לנצח בקריית אליעזר".

ליאור רפאלוב החל את האימון ונטש את האימון במהלכו בעקבות הרגישות בשריר והוא בספק למשחק. השחקן תורגל ב-11 של לוי, אבל לאחר שנטש החליף אותו סנטיהאו סולליק, אך לא נראה שיפתח גם במקרה שרפאלוב לא יוכל לשחק. הקפטן יניב קטן שחזר לאימונים מלאים ערך גם הפעם אימון מלא ועשוי להיות בסגל למשחק. ההחלטה הסופית תהיה של השחקן, שיודיע האם הוא כשיר למשחק. כזכור, בחיפה העריכו כבר בתחילת השבוע שייתכן והוא יפתח על הספסל. גוסטבו בוקולי התאמן, אבל לא יהיה בסגל למשחק. עידן ורד, שכבש במפגש בקריית אליעזר בעונה שעברה במדי בית"ר, ימשיך ב-11.

כפי שפורסם לאחר המשחק מול בני יהודה, הקשר אדריאן סילבה שוחח עם סוכנו פיני זהבי והוא מאוכזב ממעמדו בקבוצה לנוכח העובדה שאלישע לוי מעדיף את אייל גולסה על פניו. בשלב זה, אין שום החלטה לגבי המשך דרכו בקבוצה ובמועדון טוענים שסילבה יקבל לא מעט הזדמנויות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully