וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו קבוצה טובה, נוכיח לכולם"

מאמן הפועל ת"א דירבן את השחקנים לקראת מכבי נתניה: "גאה בכם. צריך לשים את המשבר מאחור". פרנסמן במקום דה סילבה

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון קל, פחות מיממה אחרי שנכנעה לליון 3:1 במשחקה השני בליגת האלופות. עוד לפני כן כינס המאמן, אלי גוטמן, את השחקנים ואמר להם: "כל קבוצה הייתה מתחלפת איתנו. אני גאה בכם. היה לנו משחק טוב אתמול. צריך לשים מאחור את המשבר ולא לדבר עליו. אנחנו קבוצה טובה ואין פה שום כדור שלג שלילי. נוכיח לכולם".

שחקני ההרכב ערכו אימון שחרור ואילו השאר קיימו משחקונים קלים. מחר תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מכבי נתניה. מי שכנראה יתחיל לקבל את הקרדיט בצורה רצינית מהמאמנים הוא הקשר שי אבוטבול, שנכנס במשחק כמחליף, והציג יכולת טובה מאוד. לקראת המשחק נגד נתניה, אמור לחזור הבלם ביוואן פרנסמן להגנה, במקומו של דגלאס דה סילבה, שכזכור הורחק במשחק נגד עירוני קרית שמונה באדום. ערן זהבי, ששוב הציג יכולת לא טובה, עלול לאבד את המקום שלו בהרכב לטובתו של יוסי שבחון.

בתוך כך, בהפועל, כאמור, לומדים תוך כדי תנועה. בקבוצה שוררת אכזבה רבה מהקשר הצרפתי רומן רוקי, שהובא בקיץ לקבוצה. רוקי פתח נגד ליון, אבל שוב לא סיפק את הסחורה, ובמועדון כבר שוקלים את האפשרות לשחרר אותו במהלך חלון ההעברות בינואר. מלבד רוקי, מי ששוב ספג ביקורת הוא המגן השמאלי דדי בן דיין על הטעויות שלו בכל משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully