וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים עם סייקל

יובל קליין

29.9.2010 / 20:09

יובל קליין נפרד מהפינה שלו מ-2010, עם דרישת שלום חמה מפליקס הרננדז, שכנראה יקופח בגלל הקבוצה בה הוא משחק

סינגל: דני ולנסיה

מחלקת הייצור של מינסוטה ממשיכה להביא לנו שחקנים חדשים ומלהיבים. שחקן הבסיס השלישי דני ולנסיה הראה בשבת את הכוח המיוחד שלו. מול דטרויט הוא שלח פעמיים את הכדור ליציע, אבל למרות זאת הטווינס, שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, הפסידו במשחק. ולנסיה נקרא לדגל בגלל מעברו של מייקל קדאייר לבסיס הראשון, והוא חובט ל-31.7 אחוז, כולל שבעה הומרים. שמו של ולנסיה עולה בדיון על התואר רוקי השנה אבל העובדה שהוא שיחק רק חצי עונה תקשה עליו להיות מועמד רציני. ואם אתם רוצים עוד סיבה להמשיך לעקוב אחרי ולנסיה, הנה לכם אחת - הוא יהודי.

דאבל: סטארלין קסטרו

אפשר כבר להגיד שהעונה של הקאבס היא קטסטרופה. הקאבס במקום הלפני אחרון ב-NL מרכז, ובעיקר משחקים את המשחקים האחרונים כדי להציל את שם הטוב ולנסות להשיג חוזה יותר טוב לשנה הבאה. מי משחקני שיקגו שלא צריך לדאוג הוא הילד סטארלין קסטרו. קסטרו, שנקרא לבוגרים במהלך העונה, מזכיר למספר אנשים את אלכס רודריגז בזמנו. הוא חובט ל-30.1 אחוז, ובהגנה הווירטואוזיות שלו מלהיבה את אוהדים בריגלי פילד כל משחק מחדש. "העונה הזאת גרמה לי לסיפוק, אני מרוצה", אמר קסטרו בן ה-20, "אני אמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. התחלתי חזק ואז קצת נאבקתי, אבל כשהבנתי שאני יכול לשחק ברמה הזאת, נהייתי חם שוב".

טריפל: חואן אוריבה

עונה של 162 משחקים תוכרע בסדרה גורלית בין סן פרנסיסקו לסן דייגו בסוף השבוע. כרגע לג'איינטס יש יתרון של שני משחקים על הפאדרס והם יארחו את הסדרה ב-AT&T פארק. מי שמגיע מוכן לסדרה הוא השורטסטופ חואן אוריבה. הלילה הוא השווה את שיא הקריירה שלו עם 23 הומרים לעונה, בניצחון 2:4 על אריזונה. בסן פרנסיסקו מצפים מאוריבה לתת לקבוצה את הניסיון שלו מהשנים בשיקגו, שם זכה עם הווייט-סוקס בוורלד-סירייס. איתו, עם רוטציית מגישים מצוינים ועם ילד הפלא באסטר פוזי, הג'איינטס מוכנים לסוף שבוע חם.

הומראן: פליקס הרננדז

אם בוחנים את רשימת המועמדים לסיי-יאנג באמריקן ליג, שמו של הרננדז בטופ. הוא מוביל את ה-AL ב-ERA עם 2.27 וסטרייקאאוטס (232).

למרות הנתונים המצוינים של קינג פליקס, המגיש של סיאטל לא יזכה בתואר. למה, אתם שואלים? משום שהוא משחק בסיאטל, קבוצה שלא קיימת מבחינה התקפית. להרננדז יש רק 13 ניצחונות לעומת ה-19 של דייויד פרייס וה-21 של סבאת'יה. הרננדז יכול להאשים את חבריו לקבוצה שלא עוזרים לו לנצח, כשבכל 12 הפסדיו הקבוצה לא רשמה יותר מ-4 ריצות. אלוהי הבייסבול ממשיכים לצחוק, כשלקבוצה ההתקפית הגרועה בליגה יש את המגיש הטוב בליגה. הרננדז יכול להתנחם בעובדה שהוא רק בן 24 ויהיו לו עוד הזדמנויות לסי-יאנג ולשחק בפלייאוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

השקית החומה: הקהל של טמפה ביי רייז

מה עוד צריכים לעשות שחקני טמפה ביי כדי לגרום לקהל שלהם לבוא לראות את אחת הקבוצות הטובות בליגה? ביום שני, ניצחון של הרייז היה מבטיח את מקומם בפלייאוף, והשחקנים גילו לאכזבתם שרק 12,000 איש טרחו להגיע לטרופיקנה פילד. הבעיה של טמפה והקהל כבר קיימת שנים, האיצטדיון הוא לא ברמה הגבוהה ביותר והמיקום שלו בסט. פטרסבורג בעייתי. גם מבצעים ומחירי רצפה לא ממלאים את היציעים. המגיש הבכיר של הקבוצה, דייויד פרייס, הוציא את התסכול שלו, כשאמר שלשחק על הפלייאוף מול 10 אלפים איש זה מביך ואוואן לונגוריה הפציר באוהדים לבוא. ההודעה של פרייס גרמה לשינוי קטן, כשכבר הלילה 17 אלף חגגו עם הרייז את עלייתם לפלייאוף ולמשחק מחר המועדון הוציא 20 אלף כרטיסים חינם. אז אם אתם באזור טמפה ביי, כדאי לכם לראות את הקבוצה שלכם, בעיקר עכשיו, כשהיא מובילה על היאנקיז.

המספר הנוסף

טרוי טולוויצקי יכול להפוך את חודש ספטמבר ההיסטרי שלו להיסטורי. כרגע הוא עומד על 40 ריביז, ועם עוד שניים הוא ישווה את שיאו של הגדול מכולם, בייב רות'.

טורונטו השוותה הלילה את שיא המועדון עם 244 הומרים בעונה.

תחשבו שוב לפני שאתם מוליכים בכוונה את מיגל קבררה, הטייגרס חובטים ל-42.9 אחוז במצבים אלה

איי.ג'יי בארנט לא מספק את הסחורה. כדי להוכיח את זה, נציין שהוא המגיש הראשון מאז קרלוס סילבה ב-2006 שרושם 15 הפסדים בקבוצה של 93 ניצחונות ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully