וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן: "התקופה היפה בקריירה, שרק ימשיך כך"

הדס גרינברג

29.9.2010 / 12:25

במוליכת הטבלה פירגנו לקשר הצעיר שנכלל ב-26 של פרננדז. "מרגיש הכי טוב שיש", אמר. בן שמעון: "מאושר בשבילו"

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת המפגש מול הפועל רמת גן ביום שני. שיחת היום באימון הבוקר סבבה סביב זימונו של חלוץ הקבוצה אלרואי כהן לנבחרת ישראל. מדובר בזימון בכורה לכהן לנבחרת הבוגרת, שכן עד כה הוא שיחק בנבחרת הצעירה. כהן אמר לוואלה! ספורט: "אני מתרגש מאוד ומאושר. מקווה להצדיק את הזימון שלי ואני שמח להיות חלק מהנבחרת הזו. מדובר בבמה ובמקום הכי חשוב ונחשב בכדורגל ובכלל". על בחירת המאמן בו כשחקן צעיר שפורץ רק כעת לתודעה, הוסיף כהן: "אני שמח שפרננדז רואה את כולם ולא רק את השחקנים המוכרים והנחשבים מהמועדונים והקבוצות הגדולות, זה נותן תקווה לשחקנים אחרים".

זה לא סוד שמתחילת העונה נכנס החלוץ הצעיר לתודעה של הכדורגל הישראלי לאור היכולת הטובה והתפוקה שהניבה לקרית שמונה צמד שערים וארבעה בישולים בארבעת המחזורים עד כה. על התקופה הטובה אמר כהן: "אלו הימים והתקופה הכי מדהימים בקריירה שלי ומאז שהתחלתי לשחק כדורגל, אף על פי שזה לא הרבה זמן. מבחינה אישית אני רק מקווה שזה ימשיך כך, כי באמת אני מרגיש הכי טוב שיש, אני מאושר". מעבר לשחקני הקבוצה, שפירגנו לכהן ואיחלו לו בהצלחה על הזימון, גם מאמן הקבוצה רן בן שמעון פירגן לחלוץ שלו: "שיהיה בהצלחה, אני מאושר בשבילך".

בנוסף לשמחה של הקבוצה בזימונו של כהן, חגגו היום שחקני הקבוצה אחרי האימון יום הולדת לקפטן יניב לביא בן ה- 33. בהמשך לאווירה החיובית מחוץ למגרש בשורות טובות הגיעו מכיוונם של המגן אלעד גבאי והקשר, אופיר רחמו. גבאי חזר לראשונה מאז הפציעה להתאמן כשהוא מתרכז תחילה בריצות ועדיין אינו מתאמן עם כדור. על פי הערכות גבאי ישוב למגרשים לאחר הפגרה. חמו, שהחל להתאמן קלות בימים האחרונים מרגיש טוב יותר ובימים הקרובים ועל פי קצת ההתקדמות יבחנו בקבוצה את האפשרות שישוב לסגל כבר מול רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully