וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז בריאנט שילם בריבית

29.9.2010 / 2:28

התופס הזמין את הקאובויס לארוחה בשל התקרית עם רוי וויליאמס ויצא בנזק של 55 אלף דולר. טרנט אדוארדס בג'קסונוויל

במהלך הקיץ עשתה פרשיית מגני הכתפיים של רוי וויליאמס כותרות. התופס של דאלאס ביקש מהקולגה הצעיר לקבוצה, הרוקי דז בריאנט, לסחוב לו את המגנים. בריאנט סירב ו-וויליאמס הבטיח: "הוא עוד יזמין אותי לארוחה וגם יקנה לי נעליים חדשות".

ובכן - רגע התשלום הגיע. ביום שני התיישבו שחקני ההתקפה של הקאובויס לארוחה קבוצתית במסעדת סטייקים יוקרתית. מבחינתם, כשיש ארוחת חינם הכל בסדר, כולל לקחת בקבוקי יין ב-9,000 דולר הביתה. כשהגיע החשבון, בריאנט נאלץ להיפרד מ-55 אלף דולר. "הם תפסו אותך, בחור", אמר יועצו של בריאנט דייויד וולס, "מה הוא כבר יכול היה לעשות?". אבל לא צריך לדאוג לבריאנט, שקיבל 8.3 מיליון דולר מענק חתימה מהקאובויס לאחר בחירתו בדראפט.

טרנט אדוארדס, הקוורטרבק ששוחרר מבפאלו, מצא בית חדש, בג'קסונוויל. הוא ישמש כגיבוי לדייויד גרארד. פיטסבורג הודיעה כי צ'רלי באץ' ימשיך לפתוח במשחק מול בולטימור. סיאטל החתימה את התופס הוותיק ברנדון סטוקלי וניו אורלינס צירפה את הבועט הנצחי שלה ג'ון קרני בן ה-46. ב-2009 שיחק קרני בקבוצה כשהארטלי היה מושעה לארבעה משחקים, וכעת הוא מצטרף בשל כשלונותיו בניסיונות לשערי שדה. גם מאט סטובר וקריס בראון זומנו למחנה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully