וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "ההפרש הוא בהחלט שביר"

28.9.2010 / 22:47

מאמן הפועל ירושלים מעודד מהניצחון בבלגיה, ולא מקל ראש ביריבה ליאז'. סולומון: "לא הצגנו את היכולת האמיתית שלנו"

זה היה קשה, הפכפך בלא מעט דקות, אבל נגמר כמו שצריך. הפועל ירושלים ניצחה הערב (שלישי) בליאז' 59:62, במסגרת מוקדמות היורוקאפ, והותירה לעצמה סיכוי טוב לעבור את הבלגים בגומלין שייערך במלחה ב-5 באוקטובר. ירושלים נהנתה ממחציעת שנייה טובה של וויל סולומון, ומיכולת טובה של ג'ייסון ריץ' ובריאן רנדל בדקות הסיום, והשלושה העניקו לעודד קטש בכורה רשמית מוצלחת.

המאמן עודד קטש אמר בסיום לאתר הרשמי של המועדון: "השגנו ניצחון חשוב. התפתח משחק צמוד כמעט לכל אורכו. אני שמח על הניצחון, השחקנים גילו הרבה אופי ונחישות לאורך כל המשחק ובעיקר ברבע האחרון. היה לנו חשוב לפתוח עם ניצחון ועשינו את זה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שזוהי רק מחצית אחת של ההתמודדות, ההפרש הוא בהחלט שביר והבלגים הוכיחו שהם קבוצה עיקשת שלא מוותרת, כך שצפוי לנו משחק צמוד גם במלחה. נצטרך לבוא מרוכזים במאת האחוזים למשחק בשלישי הבא בכדי לעלות לשלב הבתים ולהשלים את המשימה. עשינו היום בהחלט צעד ראשון חיובי למען המטרה".

וויל סולומון, שסיים כקלע המוביל עם 15 נקודות, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח על הניצחון. ידענו להתעלות בדקות הסיום ולחזור לירושלים עם ניצחון חשוב. ידענו שיהיה משחק צמוד כי ליאז' היא יריבה שלא קל לשחק מולה. חשוב היה לנצח הערב בכדי לפתוח את העונה במומנטום חיובי. עדיין לא הצגנו את היכולת האמיתית שלנו ואני מאמין שנשתפר ממשחק למשחק. מחכה לנו משחק קשה בשבוע הבא, אבל עם הדחיפה של הקהל והאנרגיות שיהיו במלחה נהיה חייבים להשיג את הכרטיס לשלב הבתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully