וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חילוקי דעות בין פדרמן למזרחי לגבי ג'ף פוט

28.9.2010 / 16:48

הבעלים של מכבי ת"א תומך בדעת המאמן בלאט שיש לשחררו, בעוד היו"ר תומך בהישארותו של הסנטר שחתום לשלוש שנים

ויכוחים סביב בניית הקבוצה התרחשו לא אחת במכבי תל אביב במהלך הקיץ. לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה התגלעו חילוקי דעות נוספים בהנהלה סביב החתמתו של הסנטר ג'ף פוט: בעוד היו"ר שמעון מזרחי תומך בהישארותו של פוט, הרי שדייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, תומך בדעתו של המאמן דייויד בלאט כי יש לשחררו. המחלוקת התעוררה סביב רצונו של בלאט, שמעוניין להחתים גארד בקבוצה ולשחרר את פוט.

כזכור, פוט חתום על חוזה של כמיליון דולר לשלוש שנים וגורמים במכבי הביעו לא אחת חוסר שביעות רצון על שכרו הגבוה. במכבי קיים סגל שחקנים רחב גם כך, ופדרמן סבור כי יש לשחרר שחקן לפני שיחתימו בקבוצה גארד נוסף. במכבי תל אביב הכחישו את הדברים ומסרו בתגובה: "שקר גס ולא אמת". יש לציין כי בלאט עדיין מעוניין בצירופו של קירק פני, המנסה לזכות בחוזה בימים אלו בסן אנטוניו.

פוט (22, 2.12 מטר), יליד מדינת ניו יורק ובן לכדורסלן לשעבר, החל את קריירת הכדורסל בתיכון ספנסר ואן-הייטן, והעמיד בעונתו האחרונה בתיכון ממוצעים של 15 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 חסימות למשחק. ב-2005 החל לשחק באוניברסיטת סנט בונאוונטור וכעבור שנה וחצי עבר לאוניברסיטת קורנל היוקרתית. ג'ף השתלב במהירות בקבוצתו החדשה, סיים כבר במשחקו הראשון עם דאבל דאבל, והעמיד ממוצע עונתי של 7.9 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. בעונתו השנייה שיפר ממוצעיו ל-11.8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, נבחר לשחקן ההגנה של ליגת ה-IVY, בה משחקת קבוצתו, ודורג בעשירייה הראשונה בשש קטגוריות שונות.

בעונה החולפת, השלישית והאחרונה שלו בקורנל - שהיתה עונת השיא של האוניברסיטה - העפילה הקבוצה לסוויט סיקסטין של טורניר המכללות הארצי. פוט העמיד ממוצעים מרשימים של 12.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-1.9 חסימות למשחק. משחקו הטוב ביותר היה נגד מכללת באקנל, מולה סיים עם 28 נקודות ו-18 ריבאונדים. הסנטר סיים ב-26 ממשחקיו העונה ב-NCAA עם דאבל פיגרס, כשהוא מותיר רושם רב בכל אולם בו שיחק. הוא נבחר לחמישייה הראשונה בליגת ה-IVY ובפעם השנייה ברציפות נבחר לשחקן ההגנה המצטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully