וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ריקן, בן יוסף ואלברז חוזרים לסגל

דור בלך

28.9.2010 / 16:03

השלושה החלימו מהפציעות וכשירים למשחק מול מכבי חיפה. הצ'יליאני יפתח על חשבון דסה. גם שמואל קוזוקין קרוב לחזרה

חדשות טובות לבית"ר ירושלים. לראשונה מאז תחילת העונה, יעמוד לרשות אורי מלמיליאן סגל הגנתי כמעט מלא, עם חזרתם של אבי ריקן, כריסטיאן אלברז ותומר בן יוסף מפציעות. השלושה ערכו היום (שלישי) אימון מלא וצפויים להיות בסגל למשחק בקרית אליעזר מול מכבי חיפה ביום ראשון. גם קצב החלמתו של שמוליק קוזוקין מעודד. לאחר ששותף במשחק אימון פנימי אתמול מול הנוער, בבית"ר מעריכים כי בתוך מספר שבועות כבר יוכל לחזור לפעילות מלאה, אולי אפילו כבר לאחר פגרת הנבחרת הקרובה.

מלמיליאן עדיין לא תרגל הרכב לקראת המשחק החשוב בקרית אליעזר, ולא ברור עדיין האם בן יוסף וריקן יחזרו להרכב על חשבון אביתר ברוכיאן וכריסטיאן גונזאלס או משה מישאלוב. כרגע נראה כי אלברז יחזור להרכב על חשבון אלי דסה, למרות שהצעיר הציג יכולת גבוהה. מלמיליאן שב והדגיש בפני שחקניו כי על אף היכולת המרשימה בשבת מול הפועל באר שבע (1:5), הם חייבים ליצור המשכיות ולהוציא תוצאה טובה גם בקרית אליעזר.

מי שעדיין אולי לא משוכנעים לחלוטין על אף הניצחון המרשים בשבת הם אוהדי הקבוצה. מתוך כ-2,000 כרטיסים שהוקצו להם, רק כ-150 נרכשו עד כה. עם זאת, בבית"ר מאמינים כי למעלה מ-1,000 אוהדים ילוו אותם לחיפה.

לפנות בוקר שב גומא אגייאר לביתו בארה"ב, לאחר שהבעלים של בית"ר ארקדי גאידמק סירב להיפגש עימו באופן אישי ולאשר את מכירת הקבוצה. כפי שפרסמנו, גאידמק לא מעוניין למכור באופן ספציפי לאגייאר זאת מכיוון שזה דיבר עליו רעה בתקשורת, כך לטענת גאידמק. עם זאת, אגייאר מתכוון לנסות ולהמשיך לרכוש את הקבוצה, אולם הסיכויים לכך נראים קלושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully