וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי עמותת מכבי נתניה ייצאו להשתלמות בברמן

דור בלך

28.9.2010 / 15:03

ילמדו בביקור על שילוב אוהדים במועדון ויהיו אורחי הקבוצה במשחקיה. בנתניה: מאמצים להכשיר את סבע להפועל ת"א

עמותת אוהדי מכבי נתניה ממשיכה להתקדם במטרה להיכנס באופן פעיל לניהול הקבוצה, ושלושה מראשיה ייצאו בעוד כשבועיים לביקור בן עשרה ימים בברמן, גרמניה, במסגרתו יפגשו עם מנכ"ל ורדר ברמן, קלאוס דיטר פישר, איתו ידונו על שילוב האוהדים בבעלות הקבוצה.

בגרמניה החוק קובע כי 51 אחוזים ממניות הקבוצת חייבות להיות בבעלות ציבורית ולא פרטית, ולכן בפועל כל קבוצה בבונדסליגה היא בבעלות האוהדים ורק בתמיכת אנשי עסקים שלא יכולים להשתלט עליה באופן מלא. ברמן נחשבת לאחת הקבוצות הפעילות בנושא, ואירחה בעבר גם את עמותת אוהדי הפועל פתח תקוה בביקור דומה, וכן נמצאת בקשר מתמיד עם ארגון "היציע" הישראלי.

ההתאחדות הגרמנית לכדורגל וכן ממשלת גרמניה אף מסבסדות את ביקורם של נציגי נתניה, במטרה לקדם את העברת הכדורגל הישראלי לידיים ציבוריות גם כן. השלושה יעברו השתלמות מקצועית בנושא וכן בנושאי ניהול מועדון כדורגל ומעורבות קהילתית. בנוסף יתארחו במשחק של ברמן בבונדסליגה וכן יצאו כאורחי המועדון למשחק ליגת האלופות מול טוונטה בהולנד.

בתוך כך, במכבי נתניה ממשיכים במאמצים להכשיר את מלך שערי הקבוצה אחמד סבע למפגש מול הפועל תל אביב. בנתניה מאמינים כי הקשר יצליח להתאושש עד המשחק, אך ביממה הקרובה הוא צפוי לעבור מספר בדיקות מקיפות יותר כדי לקבוע את חומרת המתיחה במפשעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully