וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "זו עובדה שאפשר להצליח בסכנין"

המאמן החדש העביר אימון בכורה ומאמין שיוכל לחלץ את העגלה מהבוץ. יתפקד בקרוב ללא עוזר, לאחר שסואן עבר למח' הנוער

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

לאחר החתימה אתמול (שני) בערב על חוזה לשנתיים, הגיע היום סלובודאן דראפיץ' כדי להעביר את האימון הבכורה שלו בבני סכנין. דראפיץ' יעביר את משחקו הראשון כבר ביום שבת הקרוב מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל וינסה להביא ניצחון ראשון העונה לקבוצה מהגליל, לאחר שהיא פתחה את העונה עם נקודה בודדת מארבעה משחקים, מה שהביא לפיטוריו של המאמן חיים לוי אמש.

המאמן החדש ייאלץ להסתדר, לפחות בתקופה הקרובה, ללא עוזר מאמן זאת בשל עזיבתו של עבאס סואן למחלקת הנוער. סואן, שביקורת הופנתה אליו על כך שהוא מושיט כתף קרה למאמן, החליט שהוא לא רוצה להיות האיש ששוב חיצי הביקורת יופנו אליו בשל הכשלת מאמן אם וכאשר ולכן עבר לקבוצת הנוער.

לאחר האימון אמר דרפאיץ': "אני מאמין שהכל יהיה בסדר. קודם כל צריך להחזיר את הביטחון לשחקנים ולחבר אותם. ידעתי לפני כן למה אני מגיע ואני יודע שיש פה סגל טוב שאפשר להצליח איתו".

דרפאיץ' לא חושש מהעובדה שלא מעט מאמנים נכשלו לפניו: "היו פה מאמנים כמו מרקו בלבול ואלישע לוי שהצליחו מאוד, וזו עובדה שאפשר להצליח פה. אשתי אמרה לי שכל מי שמתעסק בכדורגל הוא סוג של מזוכיסט כי אנחנו כל הזמן בלחץ. הלחץ שיהיה פה הוא אתגר מבחינתי ואני מאמין בקבוצה ויודע שאפשר להצליח איתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully