וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח את המפתחות וסע

יובל קליין

28.9.2010 / 20:31

סט. לואיס בוטחת בסאם בראדפורד, הפורטי ניינרס בבור שאפשר לצאת ממנו ודז בריאנט מתחיל להחזיר דיבידנדים

סאם בראדפורד

בדאון שלישי ו-20 עמוק ברבע הרביעי, כשסט. לואיס מובילה בבטחה 10:27 על וושינגטון, החליט מאמן הראמס סטיב ספאגנולו לא ללכת על בטוח עם תרגיל ריצה, וכן לתת אפשרות לבחירה מספר 1 בדראפט לזרוק. סאם בראדפורד מצא את מארק קלייטון ל-25 יארד ובסיום הדרייב הראמס השיגו שער שדה.

ההחלטה הזאת הראתה עד כמה הראמס מאמינים בק"ב הצעיר מאוקלהומה. מוקדם לקבוע לאן הקריירה של בראדפורד תלך, לכיוון של באסט או פרו-בול, אנחנו רק בשבוע השלישי, אבל בניגוד למקרים בעבר, בסט. לואיס עובדים קשה על הצלחה של שני הצדדים. בראדפורד, בשלושה משחקים בעונתו הראשונה, ניסה למסור 117 פעמים, יותר מפייטון מאנינג (114), ברט פארב (72), מאט ריאן (64), ג'יי קאטלר (82), ג'ו פלאקו (79), מארק סאנצ'ז (83) ושלושת הק"ב האחרונים שנבחרו במקום הראשון, מאט סטאפורד (106), ג'מרקוס ראסל (35) ואלכס סמית' (34) בעונתם הראשונה. אולי הוא השלים את המסירות רק ב59%, אבל מהרשימה הזאת רק קאטלר (8) זרק ליותר ט"ד מהק"ב הצעיר של הראמס (4).

"זה חשוב לי מאוד, משום שעברתי הרבה כדי להגיע לאיפה שאני היום", אמר בראדפורד על היד החופשית שהוא מקבל מצוות האימון של הראמס. במשחק מול וושינגטון, בראדפורד לא נראה כמו הרוקי הטיפוסי. בחירת ההחלטות, ניהול האספות והמנהיגות הראו שמדובר בבחור רציני שבא לעבוד חזק ולהישאר איתנו עוד הרבה זמן. יחד עם סטיבן ג'קסון ואיתו, לראמס יש בסיס התקפי מצוין. עם זאת, עדיין מדובר בקבוצה בינונית שלא תשיג יותר מחמישה ניצחונות. בשבוע הבא מול סיאטל, הבגרות של בראדפורד תשיג את הניצחון השני שלו בקריירה.

סן פרנסיסקו

יש שתי קבוצות עם חלומות פלייאוף שצריכות להיות מודאגות מהיכולות שהן מציגות, ניו יורק ג'איינטס וסן פרנסיסקו. אם אחת מהקבוצות הללו צריכה להתחיל לחשוב על להיכנס למצב פאניקה, זאת הקבוצה של מייק סינגלטרי. אחרי סיום עונה טובה ופריסיזן חזק, הסיכויים של סן פרנסיסקו לקחת את ה-NFC West נראו מעולים בהתחשב בקיץ המוזר שעבר על הקבוצות בבית זה. אחרי ההפסד לסיינטס, למרות היכולת הטובה, נדמה היה שהניינרס יקחו את החצי השני של המשחק כדחיפה מנטאלית. הוסיף הרץ האחורי, פרנק גור, ואמר שהוא יתחיל לקחת אחריות בחדר ההלבשה כדי שהפסדים כאלה לא יקרו שוב.

לא רק שגור לא עשה את העבודה שלו כמו שהבטיח, שחקני ההגנה של סן פרנסיסקו נראו כמו בדיחה כשאפשרו 457 יארד למאט קאסל וחבריו. בינתיים, בביצה של סן פרנסיסקו החליטו לא לחכות ולחתוך את מה שצף, מאמן ההתקפה ג'ימי ריי. אחרי מספר הדלפות שמתאימות לחדר הלבשה בפתח תקווה, אבד האימון בין ריי לאלכס סמית' והקבוצה העבירה את מייק ג'ונסון ממאמן הק"ב להיות האחראי על ההתקפה הממוקמת 31 בליגה. ורנון דיוויס, הטייט-אנד המוכשר של הקבוצה, כבר מרוצה מהשינוי ואמר: "אני חושב שזה מהלך טוב, מהלך אדיר". למזלה של סן פרנסיסקו, הבית שלה הולך ומסתמן כבית המשוגע ביותר השנה, בו כל קבוצה יכולה לנצח כל משחק, ככה שלמרות ששני המשחקים הבאים שלה קשים, באטלנטה ומול האיגלס, מתישהו הם אמורים לבקוע.

דז בריאנט

הרבה סיבות לשמוח נתנו הקאובויס לקהל שלהם בראשון. הם השתיקו את השכנים מיוסטון שהחלו לדבר יותר מדי, הם הראו שעדיין הם קבוצה כל כך מוכשרת שיכולה ללכת כל הדרך ודז בריאנט הוא הדבר הגדול הבא. התופס הרוקי עשה כותרת בפגרה אחרי שסירב לסחוב את מגני הכתף של רוי ויליאמס, אבל מי זוכר את זה אחרי ארבע תפיסות שלו לחמישים יארד. בריאנט מירר את חייו של קרים ג'קסון הצעיר מיוסטון, שלא הצליח לעצור אותו בתיקול עד ששחקן נוסף בא להוריד את בריאנט. כזה חזק התופס מאוקלהומה סטייט.

בריאנט החל לתפוס את מקומו של פיליקס ג'ונס כמחזיר פאנטים, כשכבר בשבוע שעבר הוא רץ לאנדזון מול שיקגו. לא ברור איך שחקן כל כך מוכשר הידרדר עד למקום ה-24 בדראפט. בריאנט היה יכול לעזור לכל קבוצה בליגה אבל הרבה קבוצות פחדו מהסטיגמה הפרימדונית שלו. אבל לג'רי ג'ונס זה לא אכפת, הוא אוכל שחקנים כאלה לארוחת בוקר. עם הפיזיות והכישרון הבלתי נגמר של בריאנט, לדאלאס יש את סוללת ההתקפה הטובה בליגה. עכשיו וייד פיליפס יצטרך למצוא את האיזון בין משחק המסירה לריצה, כדי לתת הזדמנות לטוני רומו להוכיח שהוא באמת שייך לעילית של הליגה.

דו"ח פציעות:

ריי רייס (בולטימור, ברך, כנראה ישחק בראשון)

ג'וש קריבס (קליבלנד, נקע בקרסול, בספק ליום ראשון)

ג'ייסון וייטן (דאלאס, ברך, כנראה ישחק בראשון)

אנדרה ג'ונסון (יוסטון, נקע בקרסול, ימשיך לעבור בדיקות השבוע)

סטיבן ג'קסון (ראמס, מתיחה במפשעה, עדיין לא ברור מצבו)

ג'וויד בסט (ליונס, בוהן, בספק ליום ראשון)

פרד טיילור (פטריוטס, בוהן, כנראה ישחק בשני)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מי ינצח יותר משחקים העונה, בראדפורד והראמס או סן פרנסיסקו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully