וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "עכשיו מתחיל הדבר האמיתי"

27.9.2010 / 22:12

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת המשחק הראשון מול ליאז' במוקדמות היורוקאפ. רנדל: "קרב קשה מול קבוצה טובה וחזקה"

אחרי קיץ עמוס מאוד בהעברות על ומחוץ לפרקט, תפתח מחר (שלישי) הפועל ירושלים את העונה שלה באופן רשמי, כשתפגוש את ליאז' הבלגית במשחק הראשון במוקדמות היורוקאפ. בקבוצה שלא סיימה טוב את העונה הקודמת סימנו את ההשתתפות במפעל האירופאי במשמעותי במיוחד, ומאמן הקבוצה, עודד קטש יודע כי החל ממחר, כל המילים היפות והחיוכים יעמדו למבחן על המגרש.

"ישנה סוג של התרגשות לקראת המשחק הרשמי הראשון שלנו מחר מול ליאז', כי מחר מתחיל הדבר האמיתי", אמר קטש. "השחקנים דרוכים לקראת המשחק, הם מבינים את המשמעות שלו לגבי המשך הדרך האירופאית ואת החשיבות של משחק ראשון". שחקני ירושלים ערכו היום שני אימונים, במהלכם הדגיש הצוות המקצועי את חשיבות ההגנה והאגרסיביות. מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון נוסף.

בצוות המקצועי חזרו והתריעו בימים האחרונים בפני השחקנים כי מדובר במשחק עונה שאין ממנו דרך חזרה, וביקשו מהשחקנים להיות דרוכים ומרוכזים. עד כמה ניתן ללמוד על יכולתה של הפועל ירושלים מהניצחונות בטורניר אוסישקין ובמשחקי האימון שקיימה מול מכבי חיפה? "עד כה היו לנו משחקי אימון טובים אבל מחר זה יהיה סיפור אחר לגמרי", מסביר קטש. "אני סומך על השחקנים שיידעו להגיע מפוקסים ומחויבים לתת הכול על הפרקט במטרה להגיע בשבוע הבא למלחה ולעלות לשלב הבתים. חשוב לפתח מומנטום חיובי כבר עכשיו דבר שמוסיף תמיד ביטחון לגבי ההמשך. ליאז' היא קבוצה שמשחק כדורסל אגרסיבי וחזק ונצטרך להתמודד עם זה", הדגיש המאמן.

גם בריאן רנדל, שהגיע עם קטש מגלבוע/גליל, מכוון גבוה. "מצפה לנו מחר קרב אמיתי מול קבוצה טובה וחזקה. לשתי הקבוצות מטרה זהה והיא לעלות לשלב הבתים. הקבוצה שתרצה יותר ותהיה טובה יותר תגיע בסופו של דבר אל היעד ואני מאמין שאנחנו נהיה שם". יש לנו קבוצה טובה שהתחברה מהר מאוד, הן מקצועית והן חברתית, ומחר צפוי לנו מבחן אמיתי ראשון. כולנו רוצים לעבור אותו בהצלחה ולהמשיך הלאה. נהיה חייבים מחר להיות מרוכזים לאורך כל המשחק ולעשות פחות שגיאות מליאז' בשביל לנצח".

מי את, ליאז'?

ליאז', ששיחקה בשנתיים האחרונות ביורוצ'אלנג', אינה אמורה להוות משוכה גבוהה עבור קבוצתו של קטש. את העונה החולפת סיימו הבלגים במקום הראשון בליגה המקומית והפסידו בגמר הפלייאוף לשלרואה. בדומה להפועל, גם הקבוצה הבלגית החליפה את מרבית שחקניה מהעונה שעברה. בין השחקנים שעזבו ניתן לציין את מייקל גרין (עבר לקאנטו האיטלקית), וויל תומאס (אוסטנד), אדריאן בנקס (שישחק במכבי נתניה) וג'וש דאנקן (מכבי אשדוד).

הגארד המוביל של הבלגים, אותו סימנו בירושלים כמי שעליהם לעצור אותו בהגנה הוא סדריק בוזמן, אמריקאי בן 26, בוגר מכללת UCLA, שהיה בסגל של אטלנטה הוקס, ולאחר מכן שיחק באוסטנד הבלגית, צ'ארני הפולנית ובעונה שעברה שיחק בבייג'ין. עימו אמור לשתף פעולה מייקל ג'נקינס ששיחק בטובינגן הגרמנית. גארד נוסף אותו סימנו בצוות המקצועי של ירושלים הוא גאי מויה הבלגי, שיכול לשחקן גם בעמדה 3, והגארד/פורוורד ניק ראיביו. בצבע תפגוש ירושלים את טיילור גריפין בן ה-24 שמשחק לראשונה באירופה (גריפין הוא אחיו של בלייק גריפין מה-NBA), לן מאטלה, סנטר בעל ניסיון (30, 2.07) שהגיע משרלרואה ואנדריאה סטפנוביץ' הקרואטי (2.07), ששיחק בקבוצה גם בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully