וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת קוורטרבק העבר ג'ורג' בלנדה

27.9.2010 / 21:26

הקוורטרבק האגדי הלך לעולמו בגיל 83. טרנט אדוארדס שוחרר מהבילס, פציעת ברך לוויטן, פוטר מתאם ההתקפה של הניינרס

ג'ורג' בלנדה, קוורטרבק העבר המעולה, הלך הערב (שני) לעולמו בגיל 83. בלנדה, חבר בהיכל התהילה, שיחק 26 עונות כשחקן פוטבול מקצועני (קוורטרבק ובועט), פרק הזמן הממושך ביותר בהיסטוריה של הענף. הוא הוחתם ב-1949 על ידי שיקגו ברס, עבר ב-1958 ליוסטון אוילרס ושיחק באוקלנד מ-1967 עד הפרישה. הוא נבחר ארבע פעמים לאולסטאר והצעיד את האוילרס לאליפות ה-AFL ב-1960 וב-1961. ב-1967, עונתו הראשונה באוקלנד, הצעיד את הריידרס לסופרבול, בו הובסו 33:14 על ידי גרין ביי. ב-1976 פרש ממשחק כשהוא בן 48 וב-1981 נכנס להיכל התהילה. הוא נחשב לאחד הקוורטרבקים הגדולים בכל הזמנים.

טרנט אדוארדס כבר לא בבפאלו. הקוורטרבק שהחל את העונה בעמדת הפותח פינה את מקומו לריאן פיצפטריק, וכעת קיבל כרטיס אדום מהקבוצה. הבילס צפויים להחתים מחדש את ליוויי בראון, אותו צירפו בסיבוב השביעי בדראפט האחרון ושחררו לאחר מכן. בריאן ברום יגבה את פיצפטריק ביום ראשון, במשחק בו יארחו הבילס את ניו יורק ג'טס.

דאלאס ניצחה ביוסטון, אבל שילמה מחיר בפציעתו של הטייט אנד ג'ייסון וויטן. וויטן נפגע ברצועות ברכו (לא קרע אותן) והסטטוס שלו לא ברור. מהניסיון עם פציעות ברך, סביר להניח שיחמיץ לפחות משחק אחד. גם הגארד קייל קוסייר עבר פציעה דומה, אותה פציעה שהשביתה אותו ממשחק הפתיחה בוושינגטון.

לאחר שזכה להרבה רגעי תהילה בעונה שעברה, גארט הארטלי, הבועט של ניו אורלינס, לא פוגע. ההחטאה של הארטלי לשער שדה מ-29 יארד עלתה לסיינטס במשחק מול אטלנטה והייתה השלישית שלו בשבעה ניסיונות, וכעת שוקל המאמן שון פייטון מה לעשות עמו. הוא הודה כי עלתה האפשרות להחליף בועט, אך הוסיף: "החלטות שנלקחות יום לאחר משחק לא טובות בדרך כלל".

ולבסוף, בסן פרנסיסקו מצאו את האשם ביכולת הנרפית של הקבוצה - מתאם ההתקפה ג'ימי ריי שהולך הביתה. "אני נושא באחריות לכל מה שקורה בהתקפה של הקבוצה", אמר ריי לאחר משחק ההפסד 31:10 בקנזס סיטי וקיבל גיבוי מהמאמן מייק סינגלטרי. פחות מיממה עברה, והוא יצטרך לחפש לעצמו ג'וב חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully