וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודאן דראפיץ' חתם בבני סכנין לשנתיים

הקבוצה מהמגזר סיכמה עם מאמן שלישי לעונת 2010/11, וזאת לאחר ארבעה מחזורים. למאמן זו הקבוצה השלישית בקריירה

מי היה מאמין שנכתוב את זה כבר עכשיו, אבל בני סכנין החתימה הערב (שני) מאמן שלישי לעונת 2010/11. סלובודאן דראפיץ' חתם בקבוצה לשתי העונות הקרובות. כזכור, הבוקר באה לסיומה תקופתו של חיים לוי בקבוצה הבכירה מהמגזר לאחר ארבעה מחזורים בלבד בהן צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד והיא כרגע במקום האחרון בליגת העל.

לוי החליף בתפקיד את יובל נעים, שפוטר מהקבוצה מעט לפני פתיחת העונה לאחר סכסוך עם הנהלת הקבוצה, עוזר המאמן עבאס סואן וחלק משחקני הקבוצה. גם נעים לא הספיק לבלות יותר מדי זמן כמאמן סכנין, אליה הגיע בקיץ לאחר שמרקו בלבול עזב בגלל סיבות אישיות. דרפאיץ' הוא המאמן השביעי שעובר בקבוצה בשנתיים האחרונות.

סלובודאן דראפיץ', 45, יליד העיר נוביסאד בסרביה, הגיע לישראל ב-1988, ושיחק במשך שבע שנים במכבי נתניה עד שפרש בגיל 30 בשל פציעה בברך. ב-2003, כשמונה רוני לוי למאמן מכבי חיפה, הצטרף דראפיץ' כעוזרו, זכר לחברות של השניים מימיהם כשחקנים בנתניה.

אחרי חמש עונות במכבי חיפה עבר דראפיץ' לעמדת המאמן הראשי בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, עימה לא הצליח להעפיל לליגת העל. בשנה שעברה אימן גם כן בלאומית, במכבי הרצליה, עימה סיים במקום התשיעי. בעונת 1999/00 שימש דראפיץ' כמאמן הזמני של מכבי נתניה בליגת העל אחרי התפטרותו של מוטי איוניר ושנה לאחר מכן הדריך גם את צפרירים למשך מספר משחקים אחרי עזיבת שייע פייגנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully