וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "למדנו גם על החולשות שלנו"

27.9.2010 / 13:34

מכבי ת"א נחתה ארצה אחרי שני הפסדים רצופים במשחקי הכנה, שחורציאניטיס אופטימי: "המצב שלי טוב, והקבוצה מתקדמת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי ת"א שבה היום (שני) ארצה אחרי המסע שלה לאירופה, שכלל מחנה לא פשוט. הוא הסתיים בשני הפסדים, לצסק"א מוסקבה ולסנט פטרסבורג, שדכדך מעט את מצב הרוח בקבוצה ורמז על הבעיות בקבוצה ועל המגבלות של הסגל. הקבוצה עדיין מחפשת גארד נוסף, וכמו כן גם קבוצה שתקלוט את ג'ף פוט, אך גם הצוות המקצועי יודע שהדברים עוד חייבים להתגבש. מאמן הקבוצה דייויד בלאט טרם שב ארצה.

הצהובים עדיין מחפשים אחר קלעי נוסף שיצטרף לקבוצה, וכפי שמתברר, מועמדותו של קירק פני, שכבר שיחק בקבוצה והצטיין באליפות העולם האחרונה, עדיין לא ירדה מהפרק. פני מנסה לזכות בחוזה בימים אלו בסן אנטוניו. הקבוצה תשתתף בשבוע הבא בטורניר בבארי, איטליה, במסגרתו תקיים שני משחקי אימונים: מול ברינדיסי, שעלתה העונה לליגה הראשונה באיטליה, ומול קאזרטה, שהודחה בסיבוב המוקדמות הראשון של היורוליג.

"המטרה היא להשתפר יותר ויותר"

דרק שארפ, שכבר ראה כמה קבוצות נבנות במכבי, נותר אופטימי, כהרגלו. "אנחנו נראים טוב, אבל תמיד אפשר להיראות טוב יותר", אומר השחקן הוותיק, "יש הרבה בעיות, זו תחילת העונה, אנחנו יחד רק כמה שבועות, ועוד נשתפר. שיחקנו נגד קבוצות שמשחקות יחד הרבה שנים, קשה להילחם בזה, זה לא הוגן. אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני".

ליאור אליהו הודה ש"ברוסיה היה קצת פחות טוב. היה מחנה לא קל, נסענו בשביל לעבוד קשה. המטרה הייתה להכיר אחד את השני, להתאמן עם המאמן, ועשינו את זה. כמובן שבמכבי אף פעם לא אוהבים להפסיד, אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה.זה לא הזמן לבדוק, ניצחון יותר או ניצחון יותר". גם ג'רמי פארגו מרגיע: "הכל יבוא עם הזמן, יש לנו עוד הרבה זמן להתאמן ולעבוד על דברים".

סופוקליס שחורציאניטיס יודע שזו רק ההתחלה. "היו כמה משחקים טובים", טוען הסנטר, "זו חוויה חשובה, והזדמנות לראות איך אנחנו מתפקדים ומהן החולשות שלנו. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה לתל אביב ונשוב לעבודה הקשה. נהיה מוכנים לעונה החדשה. יש לנו כל מיני דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. רוב השחקנים הכירו אחד את השני רק כמה ימים לפני המשחקים. המטרה היא להשתפר יותר ויותר".

שחורציאניטיס נשאל לגבי הכושר האישי שלו, וכמה דקות לדעתו הוא מסוגל לתת על המגרש. "אני מאמין שזו החלטה של המאמן כמה להשתמש בך. המצב שלי טוב, הרגשתי טוב, לא היו לי בעיות לרוץ על המגרש. לפעמים המאמן צריך אותי ורוצה להשתמש בי הרבה, לפעמים קצת פחות. המצב שלי טוב, ואנחנו מתקדמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully