וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הרוש: "השנה יהיה הרבה יותר קשה לשרוד"

הדס גרינברג

27.9.2010 / 12:41

מגן הפועל עכו מתוסכל מכך שהקבוצה מציגה יכולת טובה, אך לא אוגרת נקודות: "נאבק עד סוף השנה". אוקוצ'ה החל באימונים

בהפועל עכו קמו הבוקר (שני) עם אכזבה רבה בעקבות ההפסד אתמול להפועל רמת גן (3:2). התחושה הקשה במועדון נובעת בעיקר משום שבשבועיים האחרונים הציגו השחקנים שיפור ניכר ביכולת שהביאה עימה תיקו מול הפועל תל אביב בליגה וניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו.

מגן הקבוצה שמעון הרוש התייחס הבוקר להפסד, ואמר: "המחצית הראשונה היתה שקולה מאוד ותיקו היה משקף אותה, אבל במחצית השנייה היו לנו כמה טעויות בחלק האחורי וספגנו גולים. לא הצלחנו לחזור מזה וחבל מאוד". הרוש התייחס ליכולת הטובה שהציגה עכו בתקופה האחרונה, והביע אכזבה מכך שהיא לא תורגמה לנקודות הוסיף הרוש. "זה מאכזב מאוד במיוחד אחרי שלושת המשחקים האחרונים שלנו בליגה וגביע הטוטו, כי בהם התחלנו להציג שיפור ביכולת וכדורגל טוב ושוב אתמול זה לא בא לידי ביטוי בנקודות".

על הקושי להתרומם מהתחתית אמר המגן: "השנה תהיה הרבה יותר קשה משנה שעברה, כי יש לפחות שמונה קבוצות באותה הרמה ולכן נצטרך להיאבק עד סוף השנה על מקומנו בליגה. מי שתיקח יותר נקודות תצליח לשרוד. הולך להיות מאוד קשה".

במהלך המשחק הרוש ואיברהים עבדול ראזק התעמתו ביניהם. ראזק העיר להרוש ולאחר מכן סימן לו לשתוק עם היד, כאשר המגן לא נשאר חייב והגיב. שחקנים בקבוצה חיזקו את הרוש ואמרו שלאחרונה ראזק מרשה לעצמו יותר מדי מכיוון שהוא באנקר של אלי כהן בהרכב. מעבר לכך ציינו במועדון את חסרונם הגדול של צמד הבלמים איציק כהן וגבע ברקאי, שלא שותפו אתמול בשל פציעות. כהן צפוי לשוב למשחק נגד הפועל חיפה בעוד שעדיין לא ברור אם גם ברקאי יוכל ליטול בו חלק.

מי שצפוי לשוב להרכב הוא החלוץ רועי דיין, שנכנס במחצית השנייה וכבש צמד. זהו הצמד השני של דיין בשבוע החולף כאשר הראשון הגיע בניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו. אבודו אוקוצ'ה החל באימונים עם הקבוצה וצפוי להיות כשיר בעוד כחודש. כזכור החלוץ לא לקח חלק בשלושת החודשים האחרונים בשל שבר בכף הרגל, ועל כן תקופת החזרה שלו לכושר תיקח זמן רב יותר. מחר תשוב הקבוצה לאימונים ותחל את ההכנות למשחק מול הפועל חיפה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully