וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל חיפה: גשם, גשם בוא

המפגשים בין השתיים תמיד הולידו שערים רבים. אלי כהן יבצע חמישה שינויים, שירזי צפוי להמשיך עם ההרכב שהפסיד לאשקלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

בעונה החולפת, הראשונה שלה בליגת העל מזה שנים ארוכות, הפועל עכו לא הפסידה להפועל חיפה אפילו אחת בלבד. עד למפגש הראשון בין הקבוצות, במחזור התשיעי, כבשה עכו שמונה שערים, אבל באותו מפגש אותו שמחים לזכור בעכו, כבשה הקבוצה את הרביעייה הראשונה שלה בליגת העל לרשת של האדומים.באותו 2:4 כבשו לזכותה של עכו שחר סימנטוב, רועי דיין, ליעד אלמליח ואושרי גיטא, כאשר מחר רק דיין ייצג את הכובשים בהרכב.

בכלל, עכו נהנית לפגוש את הפועל חיפה בשנים האחרונות וה-0:1 שלה על האדומים מהכרמל בסוף העונה שעברה משער של ג'וני טננבאום בדקה ה-90, היה הניצחון שהשאיר אותה בליגה. בנוסף, בצפון גם זוכרים היטב את ה-1:7 בסיום עונת העלייה של השתיים לליגת העל וכן את העובדה שבשנה שעברה חיפה הוליכה פעמיים, לפני שעכו חזרה מהפיגור בדרך לניצחון ותיקו.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

מאמן עכו, אלי כהן, יהנה מסגל כמעט מלא, כאשר לא פחות מחמישה שינויים צפויים בהרכב לעומת זה שפתח בהפסד להפועל רמת גן. הבלמים אלי ארליך ופידליס דמקאו יפנו את מקומם לגבע ברקאי ואיציק כהן ששבים מפציעות. המגן הימני רועי לוי ישוב להרכב הפותח במקומו של רן קוז'וך, מהראן ראדי יקבל את חולצת ההרכב לראשונה מאז שהגיע וזאת במקומו של שחר סימנטוב, כשהשינוי האחרון והבודד בחוד יהיה בדמות הכללתו של רועי דיין, שכבש צמד נגד רמת גן, ויפתח במקום אושרי גיטא.

שחקני הקבוצה צפו בקטעים של הנצחונות של הפועל חיפה על בני יהודה והפועל תל אביב, כאשר אלי כהן שם דגש על משחק ההגנה של חיפה, הלחץ ברחבי המגרש, וכן על צמד שחקני ההתקפה סשה סטויאנוביץ' והישאם כיוואן. לשחקניו אמר כהן: "אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו, אגרסיבי וחזק, ולהשיג את הניצחון הראשון העונה".

הפועל חיפה:

כמו כמעט בכל אימון מסכם העונה המאמן ניצן שירזי, לא תרגל גם הפעם הרכב למשחק מחר. עוד בטרם האימון ערך שירזי אסיפה ואמר לשחקניו: "המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו. אנחנו צריכים לשים מאחור את המשחק בשבוע שעבר ולחזור למסלול הניצחונות, ובשביל נצטרך להיראות יותר אגרסיביות". כפי שמסתמן, שירזי לא אמור לבצע שינויים בהשוואה להרכב שפתח בשבוע שעבר, כאשר התלבטותו היחידה נמצאת במרכז השדה, בין הישאם כיוואן לעידן ויצמן.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: מהראן ראדי

הקשר שהגיע לפני כשבועיים יקבל מחר לראשונה את חולצת ההרכב ויצטרך להוכיח שיש על מי לסמוך בקישור האחורי. ראדי יהיה אמון על הריסת התקפת היריבות במרכז השדה, אבל יצטרך לאיים על השער בבעיטות החזקות והאופייניות שלו מחוץ לרחבה. בעכו ישמחו לראות שהם עשו נכון כשהחתימו אותו.

הפועל חיפה: סביטי ליפנייה

בכדי שהפועל חיפה תחזור מחר עם שלוש הנקודות, היא חייבת את סביטי ליפנייה במיטבו. בשלושת המשחקים הראשונים העונה חיפה ספגה שער אחד בלבד והשיגה שלושה ניצחונות. אם היא רוצה ניצחון נוסף אחרי ההפסד לאשקלון, המנהיג במרכז ההגנה חייב להיות בשיאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, גבע ברקאי, איציק כהן, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק, ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין, ג'קו ערפאת.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, הישאם כיוואן (עידן ויצמן), סשה סטויאנוביץ, ניקולה גרוביישיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully