וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל ת"א: תמוז יחליף את סהר

דור בלך

1.10.2010 / 10:32

גוטמן יבצע מהפכה בהרכב: פרנסמן ובאדיר יפתחו בהגנה, קנדה כמגן ימני, אבוטבול יעלה בקישור האחורי (19:30, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

גם את העונה שעברה הפועל תל אביב פתחה בצורה פחות ממרשימה עם 4 נקודות בלבד בארבעת המשחקים הראשונים וגם אז הגיעה לקופסא במחזור החמישי. ראובן עטר בדיוק החליף את נתי עזריה וערך בכורה על הקווים. הפועל התאוששה והביסה את הנתנייתים 0:3 עם צמד דווקא של איתי שכטר במשחקו הראשון בקופסה כאורח מאז ימיו בנצרת עילית. הפועל יצאה משם לדרך חדשה שהסתיימה בדאבל, ונתניה גם היא התאוששה בהמשך מפתיחת עונה רעה שכללה שתי נקודות בלבד. בהפועל תל אביב בוודאי יקוו לשינוי מגמה דומה, בנתניה יקוו לניצחון ושמירה על אותה מגמה שקיימת בקבוצה מתחילת העונה.

ניצחון הבית האחרון של נתניה על הפועל בליגה הושג לקראת סיום עונת 2007/8, 0:3 כשגם אז כבש שכטר צמד, אלא שלרשת האדומים. הצהובים שחורים הביסו את האדומים 0:3. הפועל תל אביב עדיין לא השיגה ניצחון חוץ העונה והיא ספגה כבר שמונה שערים, בדיוק הכמות אותה כבשה נתניה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

ראובן עטר, שחשש כל השבוע מפציעתו של אחמד סבע, נשם לרווחה כשהחלוץ השלים אימון מלא ויהיה כשיר לפתוח מחר נגד האדומים. כזכור, פיראס מוגרבי לא יכול לשחק לאחר שהורחק במשחק האחרון נגד הפועל פתח תקוה ובנתניה חששו לעלות עם התקפה עקרה במיוחד למפגש עם הדאבליסטית. ניר נחום, שהגיע לקבוצה לפני מספר שבועות והציג יכולת גבוה, יקבל לראשונה את חולצת ההרכב במקומו של מוגרבי. פרט לכך עטר לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב, על אף התוצאות המאכזבות בשבועיים האחרונים.

הפועל תל אביב:

אלי גוטמן לא תירגל הרכב באימון המסכם, שלפניו צפו השחקנים בניצחון של נתניה 1:4 על בית"ר ירושלים וקיבלו מהמאמן דגשים מלבד השינוי הכפוי בהגנה, במסגרתו יחליף ביוואן פרנסמן את דגלאס דה סילבה המורחק. לגוטמן יש הרבה התלבטויות. בחוליית ההגנה, שנראתה רע מאוד בשבועות האחרונים, החליט בסופו של דבר גוטמן להעלות את דדי בן דיין בעמדת המגן השמאלי, בעוד בצד ימין יועדף עמרי קנדה על חשבון דני בונדר. בקישור צפוי אבוטבול לקבל את המקום בהרכב על חשבונו של רומן רוקי, כשגם יוסי שבחון בתמונה. התלבטות נוספת של המאמן נוגעת לחולייה הקדמית, שם ככל הנראה יחליף בן סהר את טוטו תמוז, ויפתח לצד איתי שכטר.

וינסנט אניימה ביקש היום מחבריו: "אנחנו צריכים להראות יותר מחויבות, בעיקר בהגנה, ולשים את מה שהיה מאחור".

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: מאור אסור

מי שפתח את העונה בסערה עם שער וצמד בישולים מול בית"ר ירושלים ונתן את הטון לפתיחת העונה החלומית של מכבי נתניה, שהגיעה עד למקום הראשון, נעלם קצת מאז ועם דעיכתו דעכה גם האש של מכבי נתניה. דווקא מול האקסית, כשאסור להוט להוכיח בדיוק מה הוא שווה, הוא יכולת ליפול למלכודת האובר מוטיבציה ולהמשיך ביכולת הדלה מהשבועות האחרונים ואולי אף להקלע לעונה בינונית ומטה. לעומת זאת, אם יחזור ליכולת מתחילת העונה, מי יודע היכן הוא ונתניה יסיימו.

הפועל תל אביב: וואליד באדיר

החסרון של דגלאס דה סילבה בהגנה והיכולת הגרועה שהציג ביוואן פרנסמן בשבת האחרונה מול קרית שמונה, ייאלצו את הקפטן, וואליד באדיר, שגם לא נמצא בשיאו, להביא את כל הניסיון העשיר שלו בכדי להפוך לעוגן במרכז הרחבה של הפועל במטרה למנוע מהתקפה של ראובן עטר (השלישית בטיבה בליגה בינתיים) לכבוש. אם הקפטן יוכיח מנהיגות ושקט מאחור, הפועל אולי תחזור עם הנקודות אחרי כמה תצוגות הגנתיות רעות במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, חן עזרא, מאור אסור, ניר נחום, אחמד סבע.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (דני בונדר), וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין (גל שיש), אביחי ידין, שי אבוטבול (יוסי שבחון), גיל ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר, טוטו תמוז (בן סהר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully