וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: "תיזהרו מעמית בן שושן"

אלישע לוי סימן את החלוץ לקראת הערב (20:45, ער' 1), סלליק יפתח. מקורביו של פרננדז: "אנשים בבית"ר צריכים להתבייש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים בקרית אליעזר היה אי שם במרץ 2008 במסגרת המחזור ה-23 של עונת 2007/8 שהסתיימה בדאבל בית"רי. בית"ר ניצחה 1:0 משער של דרק בואטנג, כאשר מאותו הרכב רק שלושה שרדו עד להרכב שצפוי לפתוח מחר: עידן טל, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן.

מפתחות וטקטיקה

מכבי חיפה:

סגנית האלופה תיאלץ להסתדר ללא שניים משחקניה המובילים במשחק החשוב נגד הקבוצה של אורי מלמיליאן. ליאור רפאלוב קיבל הוראה לנוח עקב הרגישות בשריר והוא לא נכלל בסגל למשחק, כמו גם הקפטן יניב קטן שזקוק לזמן נוסף על מנת לחזור לכושר. בסגנית האלופה מקווים שהחיסור של שניים מהשחקנים המובילים של הקבוצה לא יהווה מכשול רציני לירוקים, שסימנו את המשחק מול בית"ר כציון דרך חשוב במאבק על האליפות.

בניגוד לשניים, מי שאמור לשוב לסגל הוא הקשר גוסטבו בוקולי, אולם הוא אינו מתוכנן לפתוח בהרכב של אלישע לוי, שמתלבט לגבי מי יהיה האיש שיפתח במקומו של רפאלוב בקישור. המאמן הירוק התחבט בין סנטיהאו סלליק לאדריאן סילבה, והעדיף בסופו של דבר להרכיב את הקשר הצעיר.

בבוקר המשחק קיימה הקבוצה אסיפה טקטית בה אמר אלישע לוי לשחקניו: "עמית בן שושן נמצא בכושר מצוין, צריך להיזהר ממנו. לבית"ר יש חוליית התקפה שמשחקת עם בטחון וצריך להיזהר מהם. אנחנו חייבים להמשיך ולשמור על רצף של ניצחונות".

בית"ר ירושלים:

לאחר שלל הפציעות והחזרות מפציעות בשבועות האחרונים, בבית"ר הגיעו לאימון המסכם הערב בחוסר ודאות לגבי הסגל ויצאו ברגשות מעורבים. כריסטיאן גונזאלס שלא התאמן אתמול, ערך אימון מלא ויפתח מחר בהרכב, אך תומר בן יוסף שוב יחמיץ את המשחק לאחר שחלה הרעה במצבו. דריו פרננדז ערך שוב אימון מלא וכשיר למחר, אך בצוות המקצועי מרגישים שיש צורך לזעזע אותו והוא לא יהיה בהרכב ואולי אף מחוץ לסגל. בבירה מספרים כי הקשר מתאמן בחוסר חשק ולא משקיע, בנוסף ליכולת הדלה שלו במשחקים מאז פתיחת העונה.

אורי מלמיליאן החליט שעל אף חזרתם לכשירות מלאה של אבי ריקן וכריסטיאן אלברז, הוא לא יפגע בהרכב המנצח ובאגפים ימשיכו אלי דסה ואביתר ברוכיאן הצעירים, לפחות על פי התרגול באימון המסכם הערב. פרט לכך לא יערוך מלמיליאן שינויים, שאת האסיפה המסכמת לקראת המשחק יערוך מחר בבוקר, כשאחריו תצא הקבוצה לחיפה שם תשהה במלון עד הערב.

מקורב לדריו פרננדז סיפר כי השחקן חש שהצוות המקצועי רואה בו את הסיבה להתדרדרות של הקבוצה ולמרות שהשחקן מנסה להתאמן עם הפציעה ולהיות כשיר למשחק בחיפה, במועדון דווקא חושבים אחרת. "קצת מוזר לשמוע את זה על שחקן שעד לפני חודש התחננו שיישאר. מי שאומר את זה צריך להתבייש. מילא זה היה שמועות, אבל נראה שכולם חושבים שהוא מביים פציעה וזה העליב אותו מאוד. עם תחושות כאלה והרגשה שלא בונים עליך כי חושבים שאתה לא רציני, שחקן מעדיף לא לקחת יותר מדי סיכונים ונמנע מלשחק פצוע".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן

דווקא מול מכבי חיפה ומול עידן ורד, צריך להוכיח סטיבן כהן כי היכולת הנפלאה שלו מהשבוע עבר היא לא חד פעמית. כהן הוא במידה מסוימת, על אף גילו המבוגר יותר, יורשו של עידן ורד בבית"ר, והמפגש הישיר מולו יוכל לתת לצרפתי הזדמנות להוכיח לאוהדי בית"ר כי על אף הכאב הגדול שבפרידה מכוכב העתיד, יש מי שידאג לעתיד הקישור של הקבוצה.

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: אמיר אדרי, עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, עידן ורד, אייל גולסה, מוחמד גדיר, סנטיהאו סלליק, ולדימיר דבאלשווילי.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן, דן איינבינדר, עידן טל, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully