וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - סכנין: קלינגר "רוצה משחק לוחמני"

המאמן המשיך בשיעורי פסיכולוגיה: "מעבר לניסוחים טקטיים, דרושה מחויבות". ליאור אסולין תורגל במקום סיראז' נאסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע לא רוצים להיזכר מה קרה ב-2004/5 כשסכנין הגיע לוסרמיל. זה נגמר ב-4:0 מוחץ, עם קינן ומסודי בהרכב של האורחים. מאז, באר שבע הספיקה לשכוח מה זה להפסיד לסכנין בבית. גם עונה קודם לכן (2003/4) היא ניצחה בכל שלושת המפגשים בבית ובחוץ. שתי עונות אחר כך, בליגה הלאומית, היא ניצחה בשני מפגשי החוץ והמפגש בוסרמיל נגמר בתיקו. בעונה שעברה, לראשונה מאז הניצחון הביתי ב-2003/4, היא הכניעה את סכנין בביתה. 0:1 קטן משער של ברק בדש, והרבה תקווה לניר קלינגר שחייב ניצחון כדי להרגיע את הקהל.

בני סכנין:

בני סכנין תעלה מחר למשחק באצטדיון וסרמיל שוב עם מאמן חדש על הקווים. מאז שאלישע לוי עזב, בסיום עונת 07/08, נפרדה סכנין משישה מאמנים שונים בפחות משנתיים וחצי כשהשבוע מונה סלובדן דראפיץ' למאמן השביעי. אם נביט בסטטיסטיקה, דראפיץ' אמור להיות אופטימי לגבי מחר. שלושה מתוך שבעת המאמנים אייל לחמן, ערן קוליק ומרקו בלבול ערכו את הופעות הבכורה שלהם בליגה כשכל שלושת המשחקים הראשונים תחת הדרכתם של השלושה הסתיימו ללא הפסד. לחמן אף הגדיל ורשם ניצחון על הפועל תל אביב במשחק החזרה שלו לסכנין.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

החזרה של ליאור אסולין אולי מעודדת, אבל אם ההגנה לא תתחיל להתייצב, הבעיות ימשיכו. הביקורת על אופיר דוידזאדה ועודד גביש מיד לאחר הטראומה בטדי, עשתה כנראה נזק שאותו קלינגר ניסה לתקן בעזרת שיחות אישיות שערך השבוע (שני הצעירים ומליקסון התבקשו לקחת יותר אחריות) בהם הבהיר שהוא עדיין מאמין בהם. בלית ברירה, המאמן ממשיך לתרגל את אותה רביעיית הגנה. ליאור ז'אן התבקש לעזור יותר לבלמים. מלבד חזרתו של אסולין להרכב, המאמן לא מתכנן שינויים נוספים. באסיפה הקרין המאמן קלטת של המשחק בטדי והמשיך בפסיכולוגיה. עם השחקנים. "זה משחק על החיים בשבילנו. מעבר לניסוחים הטקטיים ומעבר להכנה, מה שמחר יהיה לו משקל גדול הוא המחויבות שלכם לקהל ולעצמכם. אני רוצה אתכם ברמת מוטיבציית שיא. כל אחד מכם, שיביא מעצמו את המשחק הכי לוחמני שיש". רק ששוב לא יעשו במכנסיים.

בני סכנין:

על מנת ללכד את הקבוצה, סכנין יצאה ישירות לאחר האימון לבית מלון בבאר שבע לקראת המשחק מחר. כפי שמסתמן, דראפיץ' יערוך מחר שלושה שינויים בהרכב זה שפתח בהפסד האחרון. טל חן, שנעדר בשבוע שעבר, ישוב להרכב על חשבונו של חיים בנון ואילו לוהאב כיאל ודריו זאהורה יועדפו על פני באסם גנאים ועלא אבו סאלח. המשמעות היא שסכנין תעבור למערך יותר התקפי, עם שני חלוצים בחוד וארבעה קשרים.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: מאור מליקסון

משחקי ההכנה ניבאו תחזית אופטימית מדי. אם במחנה האימונים מליקסון ופרננדש היו המניות הבטוחות של ניר קלינגר, אז אחרי ההשפלה מול בית"ר בבאר שבע כבר לא יודעים למה לצפות מהקפטן. גם ללואיס פרננדז, שראה בדיוק מה הקשר עשה בשני המחזורים האחרונים, זה הספיק ולכן הוא לא זימן אותו לנבחרת. בבאר שבע מאוד לחוצים מהעניין הזה ומנסים להסביר שהפציעות הקטנות גרמו לירידה גדולה ביכולת. נכון או לא, אבל דבר אחד בטוח - אם מליקסון לא יתעשת ומהר, הוא שוב יאבד את התהילה שאיבד במכבי חיפה והרוויח בחזרה 300 קילומטר משם. משחק בין שתי קבוצות תחת משברון זה בדיוק הזמן להתעלות ולקרוע את הביקורות לגזרים. נראה אותו.

בני סכנין: מאיר כהן

באותם שלושת משחקים בהם הוחלפו המאמנים, סכנין לא ספגה שערים כלל, תודות ליכולת המצוינת של הקפטן מאיר כהן. על מנת לחזור גם מחר עם רשת נקייה, סכנין תצטרך את כהן שוב במיטבו.

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; ליאור ז'אן, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין, ברנרדו ואשקונסלוס.

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, דריו זאהורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully