וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה דרשה מהצוות הרפואי הבהרות לגבי דוידוביץ'

27.9.2010 / 11:03

במועדון חוששים כנראה שהבעיה אינה רק רפואית. אלישע לוי שוחח עם השחקנים באימון: "זו לא בושה לעשות לפעמים הגנה"

במכבי חיפה דרשו הבהרות מהצוות הרפואי לגבי השוער ניר דוידוביץ', בניהן האם השוער יחזור בחודשים הקרובים למגרשים. הרופא המטפל ביקש כמה ימים כדי להחזיר תשובה בעניין, מבלי להתחייב על מועד. הסיבה לבקשת ההבהרות, ככל הנראה, היא שבמועדון חוששים שהבעיה אינה רק רפואית.

גורם בקבוצה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "ייתכן שיש כאן סיבות שלא קשורות רק לפציעה". בקבוצה ישנה טענה כי "ההערכות שהשוער יחזור בנובמבר היו קודם הערכות פסימיות. עכשיו הן הפכו להיות אופטימיות. כלומר, לא נראה לי שהוא יחזור כל כך מהר. הוא צריך שיקום של חודש לפחות אחרי שיחזור לאימונים".

כך או כך, בחיפה סירבו לאשר כי דוידוביץ' יחזור בחודשים הקרובים למגרשים ובניגוד להערכות של הצוות המקצועי ייתכן שהשוער שוקל בכל זאת פרישה. דוידוביץ' מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובחיפה יודעים שהוא לא יוותר עליו כל כך מהר. השוער התבטא בפני בכירי המועדון כי אין לו כוונה לפרוש מכדורגל, אבל בהתאם להתפתחויות עשוי להיווצר בעתיד תרחיש אחר.

כפי שפורסם לאחר המשחק מול בני יהודה, גוסטבו בוקולי נדרש לעבור בדיקת MRI לאבחון חומרת הפציעה (סובל מדלקת בגיד האכילס שמנעה ממנו להחסיר מספר אימונים) ולכן גם לא התאמן היום. בחיפה מעריכים כעת כי השחקן צפוי להחמיץ את בית"ר ירושלים. ליאור רפאלוב (סובל מרגישות בשריר הירך האחורי) זכה גם הוא למנוחה ולא אמור להתאמן גם מחר, אז תתקבל כנראה החלטה להחזיר אותו לאימונים בהדרגה. מספר אוהדים מודאגים שוחחו עם רפאלוב ושאלו אותו לגבי חומרת הפציעה, אך הקשר השיב כי מרגיש טוב וישחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. כזכור, גם בנבחרת היו מודאגים ממצבו של הקשר, ששוחח עם לואיס פרננדז והרגיע אותו.

לוי לשחקנים באימון: "לא בושה לעשות לפעמים הגנה"

בעקבות הניצחון על בני יהודה, אלישע לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון: "אני מרוצה שניצחנו את המשחק. לא בושה לעשות לפעמים הגנה. הניצחון הזה חשוב להמשך הדרך. היו מצבים שלא יכולנו לחזור במשחקים מהסוג הזה".

יניב קטן ערך ריצה ומצבו ממשיך להשתפר, כשנראה שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. מחר תקיים הקבוצה שני אימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully