וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים לוי: "לא נתנו לי לעבוד בסכנין, שיקרו לי"

חיים לוי, המאמן השני שמפוטר העונה מסכנין: "לא נתנו לי זכות דיבור. כל אחד שם מושך לכיוון אחר". דראפיץ' סיכם עקרונית

ההפסד בשבת 3:2 למכבי פתח תקוה והעובדה שבני סכנין צברה נקודה אחת בלבד בליגה ונמצאת במקום האחרון, הביאו את הנהלת הקבוצה לפטר את המאמן חיים לוי. למרות שמרבית חברי הנהלה דווקא היו מרוצים מהיכולת שהציגה הקבוצה וטענו כי ההפסד נבע משרשרת טעויות, בסכנין החליטו לבצע זעזוע בקבוצה כדי להיחלץ מהמצב. "הנהלת סכנין הודיעה לי שאני מסיים את תפקידי", אמר הבוקר (שני) לוי, שהפך למאמן השני שעוזב את סכנין מפתיחת העונה, אחרי שהמועדון פיטר עוד לפני המחזור הראשון את יובל נעים.

חיים לוי נועד עם ראשי סכנין והצדדים סיכמו ביניהם על פיצויי הפיטורים. סכנין נפרדה באופן רשמי מהמאמן, שלאחר מכן נפרד מהשחקנים. בשעות הערב סכנין אמורה למנות מאמן חדש, כשחלק מחברי ההנהלה כבר סיכמו עקרונית עם סלובודן דראפיץ', שיגיע הערב לפגישה וצפוי לחתום.

חיים לוי: "שיקרו לי"

ללוי, כצפוי, סיים את התפקיד בתחושה קשה. "קיבלתי טלפון אתמול בלילה והבהירו לי שהסיפור נגמר", תיאר את מה שהתרחש סביבו ביממה האחרורונה, "אמרו לי להגיע לסגור את כל העניינים ולא נתנו לי את זכות הדיבור".

- האם אתה פגוע?

"כן, אין ספק. אני בקושי חודש בקבוצה. אנשים שכחו שהגעתי ארבעה ימים לפני תחילת הליגה, זה לא פשוט. לכל מאמן יש את הדרך והשיטה שלו, אבל לי לא נתנו לעבוד. אחרי שני משחקים אתה שומע שהמאמן בדרך הביתה ושאנשים כבר דיברו עם משה סיני. במקום להתעסק בקבוצה, הם התעסקו במאמן. זה חלחל לשחקנים ולכל המועדון. אני בחור חזק, אין לי בעיה עם זה, אבל זה לא בריא לקבוצת כדורגל".

- מאמנים מספרים שקשה מאוד לעבוד בסכנין. מה הבעיה שם?

"מקצועית נהניתי בקבוצה. האמת שלא הייתי רואה את חברי ההנהלה לאורך השבוע פרט למשחקים. הבעיה בסכנין זה שהם רוצים תוצאות מיידיות, ואם אין כאלה, הם שולחים את המאמן הביתה".

- על מה אתה כועס?

"באתי לפני שבועיים ושאלתי מה קורה איתי. אמרתי לחברי ההנהלה: 'כבר שבועיים אתם מדברים עם מאמנים אחרים'. ביקשתי ללכת, אבל הם לא נתנו לי. הם אמרו שזה לא נכון. בסופו של דבר שבוע אחרי אני מוצא את עצמי בחוץ. זה אומר ששיקרו לי. עובדה שכל הפרסומים סביבי היו נכונים".

- ריבוי חברי ההנהלה והמקורבים מפריעים לניהול הקבוצה?

"אין ספק. עם מנהל הקבוצה ג'מאל גנאים היו לי יחסים מצוינים, אבל זה הכל. בהפועל תל אביב יש שלושה או ארבעה אנשים שמנהלים, ותראה איזה בלגן יש שם, אז תאר לך מה קורה בסכנין. כל אדם שם מושך לכיוון אחר. אני יכול לספר לך שלפחות שני חברי הנהלה רצו שאשאר, אבל אחרים חשבו אחרת, וכנראה שזה מה שניצח".

"כמה מחברי הנהלה לא ידעו בכלל על הפיטורים"

הבוקר הסתבר שמספר חברי הנהלה בסכנין כלל לא ידעו על החלטה להיפרד מהמאמן, שחתם לפני כחודש ימים בקבוצה. המשמעות היא שהבלאגן בהנהלת הקבוצה ממשיך, כפי שהיה בעונה שעברה ובשעות האחרונות ישנה תחרות בין חברי הנהלה על איזה מועמד יחתום בקבוצה לאחר שחלק מהם כבר הגיעו לסיכום עקרוני עם סלובודן דראפיץ' על חתימה עד סוף העונה. "בדרך כלל שיש החלטה על פיטורי מאמן, הנהלה עורכת ישיבה", אמר היום אחד מחברי הנהלה. "כמה מחברי הנהלה לא ידעו בכלל על הפיטורים של לוי והופתעו לשמוע יחד עם המאמן בבוקר על החלטה לפטר אותו".

על המועמדים לאימון הקבוצה הוסיף אותו גורם: "כל אחד זורק שם אחר לאוויר ואי אפשר לעבוד בצורה כזאת. היו"ר נמצא בביתו ולא יכול לתפקד בגלל בריאותו, וככה הדברים נראים הכל בברדק אחד גדול". בתוך כך, הוציאה היום הנהלת הקבוצה הודעה שעד 20:00 הערב ימונה מאמן חדש לסכנין, אך ריבוי המועמדים והפילוג בהנהלה ייתכן ויביא לחוסר הסכמה לגבי מועמד זה או אחר, ולכן לא בטוח שהיום ימונה מאמן חדש והדבר אף עלול לקחת מספר ימים.

עדכון ראשון: 9:31
עדכון אחרון: 15:37

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully