וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חיים לוי נשאר. בינתיים

בסכנין מאמינים כי ההפסד למכבי פ"ת נבע משרשרת טעויות, אך כבר החלו לגשש ברחבי הליגה במטרה למצוא מאמן חדש

למרות ההפסד אתמול (שבת) 3:2 למכבי פתח תקוה והעובדה שבני סכנין צברה נקודה אחת בלבד בליגה ונמצאת במקום האחרון, בקבוצה מתעקשים כי כרגע אין כל כוונה לפטר את המאמן חיים לוי. מרבית חברי הנהלה דווקא מרוצים מהיכולת שהציגה אתמול הקבוצה וטוענים כי ההפסד בא משרשרת טעויות. לגרסתם, אם סכנין תמשיך ביכולת הזאת אין להם ספק שיצאו מהמשבר שפוקד את הקבוצה מתחילת העונה.

יחד עם זאת, במועדון עדיין מקווים לראות את מרקו בלבול, שלא נמצא כרגע בארץ, חוזר לקווים בדוחא. אולם מכיוון שאפשרות זאת כרגע איננה עומדת על הפרק, לפחות מצידו של בלבול, בסכנין יודעים כי יהיה להם קשה להחתים מאמן חדש ובשל כך הקבוצה מגבה את חיים לוי, לפחות עד אשר יימצא מאמן אחר. כבר אתמול התחילה סכנין לגשש אצל מאמנים אחרים, ולא מן הנמנע אם יימצא מאמן ישראלי בעל ניסיון בליגת העל שיחליף את לוי.

מעבר לכך, היו"ר חסן אבו סלאח שנמצא כרגע באבל על אימו, עדיין לא חזר לפעילות מלאה ולכן בסכנין עדיין לא נערכה ישיבת הנהלה לגבי המצב המקצועי של הקבוצה. עד אשר אבו סלאח ישוב לנהל את הקבוצה לא יהיו החלטות משמעותיות. דווקא לוי נשמע היום עוד יותר מרוצה מהיכולת של הקבוצה ואמר: "אני דווקא מרגיש טוב. הקבוצה נמצאת בדרך הנכונה ואני מאמין שאם נמשיך ביכולת של אתמול נצא לדרך חדשה".

עדכון אחרון: 21:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully