וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "הפגישה הייתה ברוח טובה, לא נזפנו בגוטמן"

הפועל ת"א שוב מנסה לשדר מסרים מרגיעים. גוטמן לשחקניו: "מקווה שקיבלתם סטירה". באדיר ורוקי עשויים לפתוח מול ליון

הפועל תל אביב שבה להתאמן אמש (ראשון) אחרי ההפסד המביך 4:2 לעירוני קרית שמונה. האווירה בקבוצה עדיין לא נרגעה בעקבות תצוגת הנפל בשבת, והמאמן אלי גוטמן ערך אסיפה קשה בה נזף בשחקניו על היכולת שגילו בהפסד הביתי. "הזחיחות שיש כאן היא זו שהביאה להפסד אתמול", טען גוטמן בפני שחקניו. "אם מישהו לא מבין מה זה אומר, שיבוא אליי. אני לא מוכן לקבל את היכולת הזאת. אתם חייבים להבין שאנחנו הדאבליסטית ולא יכול להיות ששחקנים פה לא ירוצו על המגרש".

אחרי ששחרר קיטור, המאמן פנה ללב של שחקניו: "אני אוהב אתכם. ידענו הרבה תקופות טובות, היו לנו רגעים מאושרים, אבל ככה זה לא יכול להימשך. אני מקווה שאתמול קיבלתם סטירת לחי וטוב שיש לנו את המשחק מול ליון בליגת האלופות כדי לצאת מזה".

בצד המקצועי גוטמן מתכנן לפחות שני שינויים. וואליד באדיר יועדף ככל הנראה על פני ביוואן פרנסמן שהציג יכולת איומה במשחק, כאשר רומן רוקי עשוי לחזור להרכב במקום יוסי שבחון או ערן זהבי, אם כי גוטמן עדיין מתלבט בכל הקשור לצורת המשחק במרכז המגרש. גם דני בונדר בתמונת ההרכב, במקומו של עמרי קנדה.

בהפועל כרגע קיימת דאגה רבה בעקבות חוסר ההצלחה למכור את כל הכרטיסים למפגש ביום רביעי מול ליון. 2,500 כרטיסים עדיין נותרו בקופות, ובקבוצה מקווים כי עד שריקת הפתיחה יאזלו כל הכרטיסים. הנהלת הקבוצה תחוש במבוכה אם האיצטדיון היפואי לא יהיה מלא במשחק הבית הראשון בתולדות הקבוצה במסגרת ליגת האלופות.

בעקבות פרסומים שונים בתקשורת, הנהלת הקבוצה שוב יצאה בהודעה מרגיעה: "טביב ומוני הראל נפגשו אמש עם גוטמן, והשלושה דנו בצורה חיובית על המשך הדרך המקצועית של הקבוצה. טביב: 'הייתה פגישה עניינית ברוח טובה, ומטרתה להצעיד במשותף את הקבוצה להצלחות כפי שידעה עד כה. לצערי מנסים לתאר תמונה כאילו נזפנו בגוטמן, זה רחוק מהאמת'".

עדכון ראשון: 26.9, 20:13
עדכון אחרון: 27.9, 9:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully