וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "נרצה להמשיך את המסורת באירופה"

26.9.2010 / 15:31

הפועל ירושלים המריאה למשחק הראשון במוקדמות היורוקאפ מול ליאז'. קטש: "מצפה לנו משימה לא פשוטה מול קבוצה חזקה"

הפועל ירושלים, שתתמודד בעוד יומיים מול ליאז' במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של היורוקאפ, המריאה אחר הצהריים (ראשון) לבלגיה. הצוות המקצועי הדגיש בפני השחקנים את חשיבות המשחק . "זה משחק עונה שכמעט אין דרך חזרה ממנו. זה כמו משחק אליפות", התריע הצוות המקצועי.

"מצפה לנו משימה לא פשוטה מול קבוצה חזקה", התריע המאמן עודד קטש בשדה התעופה. "אחד היעדים שהצבנו לעצמנו העונה הוא להצליח בזירה האירופית ואת הצעד הראשון אנחנו עושים בליאז'", הדגיש המאמן. "נצטרך לבוא מרוכזים, לעשות מינימום טעויות ולשחק חזק בהגנה כדי לעצור אותם. המטרה היא לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין ולהשלים את המשימה במלחה. מצפה לנו עבודה בהחלט לא קלה", הוסיף המאמן.

ליאז', ששיחקה שנתיים האחרונות ביורוצ'אלנג', אינה אמורה להיות משוכה גבוהה. הקבוצה הבלגית סיימה את הליגה הסדירה בעונה שעברה במקום הראשון והפסידה בגמר הפלייאוף לשרלרואה, כשהגארד המוביל של ליאז' הוא סדריק בוזמן, שאמור לשתף פעולה עם מייקל ג'נקינס בן ה-23, שהגיע מטובינגן.

"המשחק הרשמי הראשון שלנו העונה הוא גם אחד החשובים", סבור הגארד ג'ייסון ריץ'. "אנחנו באים לתת הכל על הפרקט כדי לחזור עם ניצחון. אמנם הייתה לנו תקופת הכנה יחסית קצרה, אבל יש לנו סגל שחקנים טוב ואיכותי שאני מאוד מאמין בו. נצטרך לבוא ולעבוד קשה כדי להביא את ההכרעה לירושלים בתקווה לעבור את הבלגים ולהגיע לשלב הבתים".

גם יוגב אוחיון אינו מנמיך ציפיות. "המטרה שלנו ברורה - לעלות לשלב הבתים של היורוקאפ", הצהיר השחקן. "אבל כדי להגיע לשם אנו צריכים לעבור משוכה קשה בדמות ליאז'. התכוננו ולמדנו את ליאז' ובהחלט מדובר בקבוצה חזקה עם שחקנים טובים ועוד באולם הביתי שלהם. להפועל יש מסורת באירופה ונרצה להמשיך אותה גם העונה, אנחנו מגיעים עם המון מוטיבציה ורצון להצליח".

ירושלים תקיימים מחר שני אימונים, כשבבוקר המשחק, יום שלישי, תקיים אימון נוסף. שחקנים נוספים שסומנו על ידי הצוות המקצועי בהפועל הם הסנטר הקרואטי אנדריאה סטפנוביץ' הקרואטי וגאי מויה, שיכול לשחקן גם בעמדה 3. משחק הגומלין ייערך ב-5 באוקטובר במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully