וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: עזורי צ'יפר את שחקניו

דור בלך

26.9.2010 / 14:02

המאמן העניק שני ימי חופש השבוע במקום אחד אחרי הניצחון על הפועל חיפה. שחקן בקבוצה התלהב: "פוצצנו להם את הבועה"

שמחה גדולה שררה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל אשקלון לאחר הניצחון על הפועל חיפה, ואפילו גיא עזורי, הידוע כאחד שלא מוותר על אימון נוסף אם אפשר, החליט לצ'פר את שחקניו ולהעניק להם השבוע שני ימי חופש במקום אחד, גם היום וגם ביום רביעי. "אני גאה בכם, הוכחתם היום מה אתם שווים וזה ניצחון חשוב מאין כמוהו", הסביר עזורי לשחקניו את הפרס.

גיבור הערב היה כמובן ערן לוי, אבל שחקני הקבוצה הבהירו כי אתמול זה כבר היה בשביל כולם. "כל השבוע דיברנו על לעשות את זה בשביל ערן, וגם הוא סיפק את הסחורה בצורה הכי טובה שיש עם שער ובישול, אבל השמחה אתמול הייתה נטו בשביל הקבוצה. כרגע אנחנו באמצע טבלה, אבל אנחנו מסתכלים למטה כל הזמן והמטרה שלנו היא להישאר בליגה, ולהיות עם שבע נקודות עכשיו נותן לנו אוויר לעוד חודש וחצי".

שחקני אשקלון סיפרו גם כי חשו בזילזול מצד שחקני הפועל חיפה. "הם חושבים שהם קבוצה של כוכבים גדולים, אבל פוצצנו להם את הבועה", הסביר שחקן באשקלון. "הם שוכחים שגם בשנה שעברה הם פתחו ככה ובסוף הנקודות האלה עזרו להם להשאר בליגה בסך הכל. העיקר שהשגנו ניצחון חוץ יקר".

באשקלון עדיין ממתינים לתשובת ההתאחדות באשר לדרישתם לקבל ניצחון טכני על הפועל תל אביב, כשניצחון כזה יעמיד את הקבוצה עם עשר נקודות, אך ייתן ניצחון טכני גם להפועל עכו, שיוסיף לה עוד שתי נקודות, כך שהפועל אשקלון תמוקם במקום השני נכון להיום עם אותו מספר נקודות כמו מכבי חיפה והפועל קרית שמונה, ואת הפועל עכו במקום ה-12 מעל לבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully