וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמאשה: "זה משהו שלא הרגשתי בחיים"

הדס גרינברג

26.9.2010 / 12:19

חלוץ קרית שמונה מתקשה להירגע מהשלושער שכבש לרשת הפועל ת"א ומשוכנע: "נגיע לפלייאוף העליון וזו תהיה הצלחה"

חגיגות הניצחון של שחקני עירוני קרית שמונה בחדר ההלבשה אחרי ה-2:4 המדהים על הפועל תל אביב הזכירו את חגיגות העלייה של הקבוצה לליגת העל, כך אמרו הבוקר (ראשון) בקבוצה. השחקנים רקדו ושרו והשמחה נמשכה בארוחה קבוצתית במסעדה השייכת לבעלים איזי שרצקי, שלא נכח במשחק מאחר והוא שוהה בחו"ל. שרצקי, שיחזור היום, קיבל עדכונים שוטפים במהלך המשחק.

בקבוצה לא הפסיקו לפרגן לחלוץ ויאם עמאשה שחגג שלושער ועלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם חמישה כיבושים. "הוכחנו שאנחנו לא במקרה בצמרת", אמר הבוקר עמאשה לוואלה! ספורט. "אנחנו קבוצה צעירה שעובדת קשה, אבל עברו רק ארבעה משחקים. אפילו ברצלונה הפסידה לקבוצה שעלתה ליגה. בסוף הרקולס תיקח אליפות? כנראה שלא. יש עוד 31 משחקים, עשינו תוצאה חבל על הזמן מול הפועל תל אביב, אבל אנחנו זקוקים להמשכיות".

עמאשה נשאל האם הבלגאן בהפועל תל אביב דירבן את שחקני קרית שמונה: "בטח. נכנסנו לבלומפילד ושמענו את הרעש. אנחנו לא רגילים כי בשנה שעברה שיחקנו בלוד ומגרשים שהיו בהם 50 אנשים. האווירה באצטדיון נתנה לנו המון מרץ".

קרית שמונה אמנם ספגה שער מהיר כבר בדקה ה-10, אבל ידעה לחזור למשחק והפכה את התוצאה עוד לפני ההפסקה: "לא נבהלנו מהשער. בדרך כלל, קבוצות שסופגות נגד הפועל בדקות הראשונות גומרות בתבוסה. אנחנו הרמנו את הראש, המשכנו וניצחנו. זה מוכיח שאנחנו קבוצה עם הרבה אופי. גם לפני הפועל תל אביב פגשנו את הפועל פתח תקוה וחזרנו מפיגור לניצחון.

"אנחנו משחקים יפה, אבל אם נסיים במקום האחרון מי יזכור את הניצחון הזה? אני מאמין שנהיה בחלק העליון של הטבלה, בפלייאוף העליון, וזו תהיה הצלחה גדולה. זו השאיפה שלנו ואני מאמין שזה יכול לקרות".

עמאשה התייחס לתחושותיו לאחר כיבוש השלושער: "הרגשתי ממש טוב לפני המשחק, הייתה לי הרגשה שאבקיע, אבל לא חלמתי שאכבוש שלושער. אחרי השער השני והשלישי כבר ראיתי שחור בעיניים משמחה. השער השלישי פשוט התלבש לי טוב, אבל זה לא היה מקרי. אני יודע שיש לי את הבעיטה הזו, לפעמים זה הולך לאמצע או לצד. אני מתרגל את זה. כשהולך, הכל הולך. קיבלתי הרבה שיחות טלפון והודעות. זו הרגשה טובה ואפשר להגיד שזה משהו שלא הרגשתי בחיים. אני כבר חושב על ההמשכיות".

"היינו צריכים להיות עם 12 נקודות"

אלרואי כהן ואדריאן רוצ'ט זכו למחמאות כמו גם הקשר הזמבי וויליאם נג'ובו שקיבל לראשונה העונה את חולצת ההרכב. במועדון מרוצים מאוד מהכושר בו נמצא השוער גיא חיימוב, שהציג יכולת טובה ולקח מספר שערים בטוחים. "מילא לנצח את הפועל תל אביב, אבל מי האמין שננצח 4:2". אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "לא רוצעים להיות חזירים, אבל היינו צריכים להיות עם 12 נקודות אחרי הנקודות שגלו מאיתנו באשדוד".

החלוץ שלומי אביסדריס סיים את מעצר בית ומחר (שני) צפוי לחזור לאימונים. בימים האחרונים ביקר אצלו המאמן רן בן שמעון ובקבוצה מקווים שהשחקן יחזור לדרך הישר ויתרכז בכדורגל.

ביום שלישי (16:00) יתקיים בתל אביב משחק ידידות חגיגי בין קרית שמונה להפועל באר שבע, זאת במסגרת יריד ההתיישבות של המשרד לפיתוח הנגב והגליל. השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום שיזם את היריד אמר : "שתי הקבוצות המייצגות את הפריפריה בישראל - האחת, מבירת הנגב, באר שבע, והשנייה מהעיר הצפונית בישראל, קרית שמונה משחקות בליגת העל. למרות שאני אוהד שרוף של הפועל באר שבע, במשחק הזה, אני רוצה תיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully