וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בפוטבול מכללות

אריאל גרייזס

26.9.2010 / 12:18

בויזי סטייט על הגל, אוהיו סטייט מקבלת עונש משמיים, אריזה סטייט מחמיצה הזדמנות. הבלוג של אריאל גרייזס סטייט

הטוב

- בויזי סטייט לא מוותרת על שאיפות האליפות שלה, ואחרי הניצחון הלילה 24:37 על אורגון סטייט, הדרך שלה פתוחה לעונה מושלמת נוספת. קלן מור ממשיך להראות למה הוא מועמד להייזמן עם 288 יארד ושלושה ט"ד, שעזרו לברונקוז להתגבר על טעויות רבות, בעיקר מצד הספיישל טימס שלהם.

- UCLA וסטנפורד ממשיכות להוכיח שהפאק 10 הולך להיות הרבה יותר תחרותי מהמצופה השנה, כשהברוינס הלא מדורגים הממו את המדורגת 7 מטקסס 12:34 ועוד בטקסס. ג'ונתן פרנקלין רץ ל-118 יארד וט"ד וקווין פרינס רץ גם הוא לאחד ומסר לעוד אחד, בעוד טקסס מאבדת ארבעה כדורים רק בחצי הראשון, יחד עם מרבית הסיכויים שלה לחזרה למשחק הגמר. בינתיים, סטנפורד ממשיכה להיראות מצוין עם 14:37 על האייריש האומללים בעזרת חטיפה לט"ד ואחר כך גם ריצה לאחד של אואן מרסיץ', שמשחק משני צידי הכדור וחמישה פילד גולס של נייט וויטקר.

- עוד שתי קבוצות פאק 10 מושלמות הן אריזונה ו-USC, ששתיהן ניצחו יריבות פאק 10 אחרות, כשהראשונה מנצחת את קאל בקושי 9:10 בעזרת ט"ד מנצח של ניק פולס דקה לסיום, והשניה מרשימה הרבה יותר עם 16:50על וושינגטון סטייט האיומה בעזרת 290 יארד באוויר ושלושה ט"ד של מאט בארקלי, שגם מסר שני אינטרספשנס, מה שלא הפריע לטרוג'אנס לנצח את הקוגרס בפעם השמינית ברציפות.

- ירדנו על הגייטורס הרבה העונה, אבל אם טריי ברטון ימשיך בקצב הביצועים של אתמול, בהחלט ייתכן שפלורידה מצאה מענה לבעיות שלה. ברטון עשה את חיקוי טים טיבו שלו עם לא פחות משישה ט"ד, חמישה מהם בריצה מהווילד קאט, והגייטורס ניצחו בקלות את קנטקי 14:48.

- גם LSU עושה קולות שלאלבמה הולך להיות יותר קשה מהמצופה לקחת את ה-SEC, אחרי ניצחון יפה על ווסט וירג'יניה 14:20. לטייגרס יש בלי ספק בעיית ק"ב, כשג'ורדן ג'פרסון מוסר לפחות מ-100 יארד משחק שני רצוף, ומצרף לכך גם שני אינטרספשנס, אבל ההגנה המצוינת שלהם עצרה את נואל דיווין על 37 יארד ריצה בלבד ופטריק פטרסון המשיך להיות סנסציוני עם החזרת פאנט לט"ד, השניה שלו השנה.

הרע

- בקרב המרכזי של אתמול, יכלה ארקנסו לעשות סנסציה ולעצור את הדהירה של אלבמה לתואר שני ברציפות, אבל ריאן מאלט, שהיה עד אתמול הק"ב הטוב במכללות, מסר לשלושה אינטרספשנס, שניים מהם בדקות האחרונות והטייד מצליחים להתחמק מצרה עם ניצחון חוץ דחוק 20:24. מארק אינגרם עשה את רוב העבודה באלבמה עם 157 יארד על הקרקע ושני ט"ד, אחד מהם חשוב מאוד שלוש דקות לסיום, ואינטרספשן שתי דקות לסיום של מאלט הרס את הסיכוי לקאמבק של הרייזורבקס ,שכבר הובילו 7:20.

- עוד קבוצה שיכלה לעשות סנסציה היא אריזונה סטייט שלי, שבמחצית הראשונה מול המדורגת 5 אורגון הובילה כבר 14:24, כשהיא מצליחה לעצור את משחק הריצה המצוין של הברווזים. אבל חצי שני מזעזע שכלל שלושה מארבעת האינטרספשנס של סטיבן ת'ריט ומהלך לטראל מטופש אחד שנתן ט"ד קל להגנת אורגון, שלח את הדאקס למפגש המסקרן מאוד שלהם שבוע הבא עם סטנפורד כשהם מושלמים אחרי ניצחון 31:42.

- אוקלהומה ממשיכה לגמגם כשהיא אמנם מאוד מרוצה מההפסד של טקסס, אבל עם יכולת הגנתית כזאת, גם אצלה ההפסד יגיע מהר מאוד. הסונרס ניצחו את סינסינטי 29:31, אבל נדרשו לעצירה של המרה לשתי נקודות ואונסייד קיק כדי לנצח משחק שבו ההגנה שלהם הרשתה יותר מ-450 יארד. לנדרי ג'ונס כרגיל היה פנומנלי עם 370 יארד ושני ט"ד, אבל גם אינטרספשן אחד שאפשר לבר-קאטס לחזור לתמונה בדקות האחרונות.

המכוער

- 73 נקודות שמו הבאקאייז על איסטרן מישיגן המסכנה, 70 נקודות שמו וויסקונסין על אוסטין פי האומללים, 65 נקודות שמו מישיגן על בואלינג גרין. כנראה שבביג 10 עוד לא שמעו על ספורטיביות. לפחות במקרה של מישיגן, אלוהי הפוטבול לא סלח ופצע את שני הכוכבים שלהם, דנארד רובינסון וטייט פורסייה, אם כי שניהם אמורים להיות בסדר לשבוע הבא.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

צל"ג

יום שבת בערב, וגם ב-ESPN וגם בפוקס אנחנו לא מקבלים משחק פוטבול מכללות אחד עד 5 לפנות בוקר. אפילו יורוספורט 2 משדרים את נוטרדאם, ובשתי רשתות הספורט האמריקאי אין זכר לאחד מענפי הספורט המובילים שם. באמת עדיף לשדר עוד קצת מרוצי מכוניות וגולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully