וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המגנים שלהם מכשילים ברחבה. קחו פנדלים"

26.9.2010 / 11:43

פרדי דוד הורה לחלוצי מכבי פ"ת עוד לפני המשחק לשחק על מגני סכנין. התוצאה: שני פנדלים. עומר גולן יתאמן עם מסיכה

בבוקר שאחרי הניצחון על בני סכנין (2:3), במכבי פתח תקוה יודעים למי להעניק את הקרדיט. במועדון סיפרו כי המאמן פרדי דוד ביקש מהחלוצים שלו, עוד לפני המשחק, לזהות פוטנציאל לפנדלים מצד שני המגנים של סכנין. "המגנים שלהם גורמים לפנדלים. הם מתנהגים ברחבה כמו מחוץ לרחבה. יש כאן פוטנציאל ואפשר לקחת", אמר המאמן באסיפה, תוך שהוא מכוון לשלושת החלוצים המהירים שלו - טל בן חיים, עומר דמארי ועומר גולן.

בסופו של דבר אחד המגנים, עלא אבו סלאח, הכשיל ברחבה פעמיים את טל בן חיים ועומר דמארי הוכשל פעם נוספת, בפנדל שלא נשרק. "הוא הגיע מוכן לאסיפה, אנחנו רק ביצענו", אמר שחקן בקבוצה. "במשחק נגד מכבי תל אביב אבו ריא גרם לפנדל. ראינו שגם אבו סלאח יודע להכשיל. הצירוף הזה היה מדהים". עומר גולן הוסיף: "נכון שקיבלנו הוראה כזאת. אפשר לומר שמבחינה טקטית, אין על פרדי. הוא ידע לקרוא את הקבוצות האלה. גם נגד בית"ר באנו מוכנים, הוא חזה עוד לפני המשחק מה יקרה, זה היה מדהים".

גולן שפונה אמש לבית החולים לאחר ששבר את אפו אמור לחזור לאימונים ביום שלישי, כשיחבוש מסיכה על פניו. החלוץ יהיה כשיר למשחק הבא מול מ.ס אשדוד. "בחצי הראשון שיחקנו טוב, בחצי השני הייתה ירידה ביכולת שלא ניתן להסביר אותה. למרות זאת, כבשנו שער ופסלו לנו שער של מאה אחוז. אני פחות מרוצה מספיגת שני השערים", אמר דוד.

אורי אוזן ויתר על הפנדל השני לטל בן חיים שהוכשל ברחבה, באישור המאמן, שלא דוגל בבועט קבוע באותו משחק.

הבלם תומר אלבז שהושעה אמור לחזור השבוע לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully