וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מודאגים ממצב הלגיונרים לפני קרואטיה

26.9.2010 / 9:10

פרננדז בלחץ: "אם לא יקבלו דקות, נהיה בבעיה". המאמן ביקש מרפאלוב להישמר מפציעות, שוקל להרכיב את ברדה עם שכטר

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, שוחח אמש (שבת) עם הקשר ליאור רפאלוב בעקבות פציעתו במשחק נגד בני יהודה. פרננדז הבין מרפאלוב כי יחלים עד המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני הבא, אז תתחיל הנבחרת בהכנות לקראת המשחק מול קרואטיה. המאמן ביקש מהקשר, שכבש צמד אתמול מול בני יהודה, להישמר מפציעה נוספת. "אני זקוק לך מאוד במשחק הזה", הבהיר המאמן שמאוחר יותר הסביר: "רפאלוב שחקן חשוב עבורי". המאמן שצפוי להיות נוכח בשבוע הבא במשחק מול בית"ר בקריית אליעזר, נפגש אתמול אחרי המשחק עם דרור קשטן וניהל איתו שיחה ארוכה מחוץ לבלומפילד, בין היתר בנוגע לנבחרת.

בנבחרת נוצר לחץ מסוים בעקבות תפקוד הלגיונרים במשחקים שנערכו אמש. מלבד אליניב ברדה שכבש צמד במדי גנק ורשם הופעה מצוינת, אף לגיונר שמועמד לשחק בהרכב לא רשם אמש יותר משלוש דקות. פרננדז שיעקוב אחר ברדה גם במחזור הבא, התבטא בפני מקורביו כי במידה והשחקן יבקיע גם במחזור הבא, הסיכויים שיפתח מול קרואטיה לצד איתי שכטר טובים מאוד.

שלומי ארבייטמן שיחק שלוש דקות במדי גנט, וזה עוד הרבה לעומת יתר השחקנים. ביברס נאתכו לא שיחק בניצחונה של רובין קאזאן על אלניה ולאדיקווקאז, אלמוג כהן לא שותף במדי נירנברג, דקל קינן לא שיחק עם בלקפול, טל בן חיים שוב לא פתח במדי ווסטהאם ובירם כיאל לא רשם אפילו דקה אחת במדי סלטיק, למרות שהקשר מאוד מוערך בקבוצה ובמשחקים האחרונים דווקא שותף. לאור הפסדה האחרון של בולטון בגביע הליגה עם תמיר כהן בהרכב, לא ברור האם השחקן ישותף היום מול מנצ'סטר יונייטד. "חלק מהשחקנים פצועים וזה מטריד, אבל אלה שכן בריאים לא משחקים וזה לא טוב לקראת המשחק נגד קרואטיה. המחזור הקרוב קריטי לנבחרת, יש ציפייה שרוב השחקנים כן יפתחו בקבוצות שלהם, אחרת נהיה בבעיה".

יוסי בניון, שלא צפוי להיות כשיר לצמד המשחקים מול קרואטיה ויוון, ביקש אישור לצאת לטיפול אצל המכשפה בסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully