וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

דור בלך

25.9.2010 / 20:46

שער ובישול של ערן לוי גרם להפסד הראשון העונה של קבוצתו לשעבר ועוד בבית. סשה סטויאנוביץ' (45) איזן באופן זמני

הפועל חיפה חלמה לשמור על מאזן מושלם גם לאחר המחזור הרביעי בליגת העל. אז חלמה. הפועל אשקלון הגיעה היום (שבת) לקרית אליעזר למפגש מול המוליכה, והשיגה ניצחון שני העונה, 1:2. ערן לוי, שקיבל פרחים וכבוד מהקבוצה המקומית, אותה שירת ארבע שנים, כבש שער אחד (11) ובישל לאריק גאוו (50) והוליך את קבוצתו לניצחון חשוב. בנוסף, הוא רשם נקמה מתוקה בקבוצה שלא רצתה אותו בקיץ, ולקח ממנה נקודות ראשונות.

ערן לוי שחקן הפועל אשקלון חוגג שער. הראל אלימלך
התקבל יפה, אך פגע באקסית. ערן לוי/הראל אלימלך

הקבוצה של ניצן שירזי הגיעה עם הרבה ביטחון למשחק לאחר שהדהימה את חובבי הכדורגל והשיגה שלושה ניצחונות ואת המקום הראשון אחרי שלושה מחזורים. אך כנראה שהיא הייתה קצת זחוחה מדי. שחקנים משמעותיים כמו אושרי רואש (שהוחלף במחצית על ידי עידן וייצמן), גל אראל והישאם כיוואן, שהיו מצוינים לאחרונה, לא היו מספיק טובים וכך חיפה לא יכולה לנצח.

מנגד, נראה שלמרות כל הבעיות גיא עזורי הצליח לבנות קבוצה נחמדה מאוד בהפועל אשקלון. העולה החדשה הצליחה לייצר מרכז שדה לא רע בכלל, אליו נכנס היום רביד גזל, כשגם בהתקפה נראה שערן לוי ואריק גאוו הם פגיעות בינגו של המאמן. מי שעדיין צריך לעבור שיפור גדול הוא דווקא יו"ר הקבוצה, פרוספר אזגי. שני מאבטחים בקרית אליעזר הגישו תלונה נגד בעלי הקבוצה בגין תקיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מהלך המשחק

דקה 11: גול! לוי הוכשל ברחבה על ידי ליפניה. השחקן, שעזב בקיץ את הפועל חיפה אחרי ארבע עונות, בעט בעצמו את הפנדל, החמיץ, אך השתלט על הכדור החוזר וכבש. 0:1 להפועל אשקלון.

דקה 26: סטויאנוביץ' הגביה קרן מצוינת, חרמון נגח בעוצמה גבוהה, אך אהורלו הצליח להדוף.

דקה 45: גול! סשה סטויאנוביץ' הגיע לכדור חופשי של דורה והמשיך אותו פנימה. 1:1.

דקה 50: גול! שוב ערן לוי. הפעם החלוץ הכניס מסירה יפה לגאוו שבעט פנימה. 1:2 להפועל אשקלון.

דקה 65: ערן לוי שלח את בשירו, שמ-20 מטר בעט חזק ליד הקורה של קאלה.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש (עידן וייצמן, 46), יוסי דורה, גל אראל (חנן ממן, 67), הישאם כיוואן (אמיר אבו ניל, 59), סשה סטויאנוביץ', ניקולה גרוביישיץ'.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', מג'ד יונס, רביד גזל (מיכאל קורטבה, 90), זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס (עוסמן בשירו, 60), ערן לוי (שי פטלק, 77), אריק גאוו.

עזורי: "באנו עם תכנית משחק שעבדה מצוין"

"אני אוהב את הפועל חיפה ואת הקהל שלה, אבל אמרתי שאני לא בא לשחק מול הפועל חיפה", אמר המצטיין במגרש, ערן לוי בסיום. "אנחנו כקבוצה באנו לעשות את העבודה ועשינו זאת בגדול. מהרגע הראשון היינו נחושים להצליח. אני באופן אישי שמח על המשחק שנתתי, כבשתי שער ונתתי בישול. היו לנו חלוצים מהירים שידעו להפתיע את ההגנה של חיפה, לקחנו ניצחון גדול".

מאמנו של לוי, גיא עזורי, הוסיף: “באנו עם תוכנית משחק ברורה שעבדה מצויין לאורך כל המשחק. השמחה של ערן לוי בסיום אומרת הכל. אמרתי לו שייקח את האמוציות למקומות החיוביים והוא עשה זאת בצורה טובה ביותר".

בצד המפסיד ניסו לשמור על פרופורציות לאחר ההפסד הראשון העונה אבל היה קשה להסתיר את התסכול בהפועל חיפה:"יצאנו מאוכזבים" אמר ניצן שירזי בסיום. "חסרונו של עדן בן בסט הורגש, אבל אנחנו לא רוצים לתרץ. עשינו הרבה שגיאות ואני יכול להבטיח שהפועל חיפה לא תיקח את האליפות. אשקלון ניצחה בצדק, לא היינו מספיק נחושים כפי שהיינו במשחקים הקודמים. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully