וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: יוסטון, צפויה לנו בעיה

25.9.2010 / 15:25

דאלאס תצא ליוסטון, כשהיא יודעת שהפסד יכניס אותה לבור עמוק ביותר. הג'טס במיאמי, גרין ביי בשיקגו, פילי בג'קסונוויל

אנחנו רק שבועיים בתוך עונת ה-NFL, והשאלות הרגילות החלו לצוץ. זה היה שבוע סוער שבמהלכו קבע אנדי ריד כי מייקל ויק יפתח בפילדלפיה, חל פיחות נוסף במניות של טום בריידי וביל בליצ'יק, וייד פיליפס ודאלאס תלויים על בלימה ובולטימור שוב עוררה סימני שאלה עם הקרטועים ההתקפיים שלה. מה שמעמיד אותנו בציפייה למחזור השלישי, שבו ייפתרו השאלות הללו לפחות באופן חלקי. ובאשר אלינו, גם אנחנו קרטענו עם 7 מ-16 בפתיחה, אבל 10 ניחושים נכונים ב-16 משחקים בשבוע החולף העלו את מאזן המדור ל-17 מ-32. האח, הידד, עברנו את ה-50 אחוז. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

דז בריאנט שחקן דאלאס קאובויס. Ronald Martinez Getty Images Sport, GettyImages
לאיזה כיוון ירוצו דז בריאנט והקאובויס ביום ראשון?/GettyImages, Ronald Martinez Getty Images Sport

METV:

19:00: ניו יורק ג'איינטס - טנסי

22:15: דנבר - אינדיאנפוליס


FOX (גם ב-HD לצופי YES):

19:00: יוסטון - דאלאס

22:15: סיאטל - סן דייגו


ESPN (רק לצופי YES):

בין ראשון לשני, 2:15: מיאמי - ניו יורק ג'טס

בין שני לשלישי, 2:30: שיקגו - גרין ביי

פייטון מאנינג עם אחיו איליי אחרי ניצחון של אינדיאנפוליס קולטס על ניו יורק ג'איינטס. Andy Lyons, GettyImages
שניהם שוב על המסך, הפעם במשחקים נפרדים. האחים מאנינג/GettyImages, Andy Lyons

לפחות פיליפס מרגיש בטוח (שעה ראשית - 19:00)

יוסטון (0:2) - דאלאס (2:0)

שני משחקים בתוך העונה, מי האמין שהדרבי של טקסס יהיה חרב על הצוואר של הקאובויס דווקא, בעוד הטקסאנס מגיעים עם שני ניצחונות. למפגש הזה יש גם משמעות היסטורית, משום שדאלאס טקסאנס היה שמה של קבוצת ה-AFL שהוקמה ב-1960 כמתנגדת ישירה לקאובויס מה-NFL, ומאוחר יותר עברה לקנזס סיטי ושינתה שמה לצ'יפס. מי שהמשמעות תהיה הרבה יותר מהיסטורית בשבילו הוא מאמן דאלאס וייד פיליפס, שלא ממש רוצה לצנוח למאזן 3:0. הבעלים ג'רי ג'ונס אמר כי מעמדו של פיליפס לא בסכנה, ואפשר להאמין לו: בכל שנותיו כבעלים הוא מעולם לא פיטר מאמן במהלך העונה (ותודה לרועי זיו על הנתון המעניין). מאט שאוב חוזר ממשחק של 497 יארד באוויר בוושינגטון, אבל גם הגנת הטקסאנס, החלשה מאוד נגד המסירה, תצטרך להיזהר מזרועו של טוני רומו. ג'ייסון וויטן, שנפצע במשחק מול שיקגו, ישחק.

התחזית: קשה לראות את הקאובויס נופלים ל-3:0. ניצחון לדאלאס


ניו יורק ג'איינטס (1:1) - טנסי (1:1)

שתי הקבוצות עברו פיאסקו בשבוע שעבר. הג'איינטס הובסו באינדיאנפוליס והטייטאנס קיבלו שיעור בהגנה מפיטסבורג, כשכריס ג'ונסון נעצר, לראשונה לאחר 12 משחקים, על פחות מ-100 יארד בריצה במשחק. וינס יאנג צפוי לפתוח, לאחר שהוחלף במחצית השניה מול הסטילרס. בניו יורק התעסקו השבוע בהשלכת הקסדה ובבקשת הטרייד של ברנדון ג'ייקובס, וחוסר השקט התעשייתי שם מזכיר את העונות האפלות במדולנדס.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


קרוליינה (2:0) - סינסינטי (1:1)

אחרי הכתישה שעברו בפוקסבורו, חזרו הבנגאלס להפגין הגנה נאותה וניצחו בקרב פנימי חשוב את בולטימור. עכשיו יש להם, על הנייר, מץ' אפ הרבה פחות קשה, כשלג'ון פוקס הספיקו שני משחקים עם מאט מור והוא יעביר את משרת הקוורטרבק הפותח לרוקי ג'ימי קלאוסן. רק להזכיר: ג'ו פלאקו נחטף בשבוע שעבר ארבע פעמים.

התחזית: סינסינטי

ג'ימי קלאוסן שחקן קרוליינה פנת'רס. Chuck Burton, AP
הבכורה כפותח לא תהיה קלה. קלאוסן/AP, Chuck Burton

טמפה ביי (0:2) - פיטסבורג (0:2)

המפגש הזה יהיה מעניין במיוחד לאור הדרך שבה פתחו שתי הקבוצות את העונה. לא רבים ציפו שבהגיען למפגש הזה, המאזן הכולל יהיה 0:4, אבל הקבוצה של רחים מוריס עשתה מה שצריך והקבוצה של מייק טומלין עשתה הרבה מעבר למה שצריך, כשההגנה חיפתה היטב על חסרונו של בן רות'לסברגר. ג'וש פרימן, הקוורטרבק של טמפה ביי, נכון למבחן קשה מול הגנה מפחידה בראשות טרוי פולמאלו וג'יימס הריסון, שמגיעים לאיצטדיון בו זכו בסופרבול בתחילת 2009. בלי דניס דיקסון הפצוע, התקפת הסטילרס תפתח עם צ'רלי באץ', כשביירון לפטוויץ' מגבה אותו מהספסל. ברררר...

התחזית: ניצחון לסטילרס


ניו אינגלנד (1:1) - בפאלו (2:0)

זה לא היה השבוע של טום בריידי וביל בליצ'יק, שניזוקו מההפסד לניו יורק ג'טס וחשפו שוב את החולשות של הפטריוטס. משימת ההתאוששות שלהם לא צפויה להיות קשה, כשבצד של הבילס החליט המאמן צ'ן גיילי לתת את המפתחות לריאן פיצפטריק בעמדת הקוורטרבק. הליינבקר הפצוע תמידית פול פוסלוז'ני לא ישחק בבילס, בניו אינגלנד יקבל בנג'ארוויס גרין אליס יותר נגיעות בכדור לאחר פציעתו של קווין פולק, שבגינה סיים את העונה.

התחזית: לא מהמרים יותר על הבילס


בולטימור (1:1) - קליבלנד (2:0)

כמו ניו אינגלנד, גם הרייבנס חשפו בהפסד בסינסינטי בעיות ישנות. עם כזו סוללה של תופסים ורצים, לא ברור מי אחראי יותר לכישלון ההתקפי ברייבנס, המאמן ג'ון הארבו או הקוורטרבק ג'ו פלאקו, דבר אחד ברור - המנוע לא רץ נקי. דבר אחד שיכול לשמח את הרייבנס - הם יערכו את הבכורה הביתית שלהם העונה לאחר שני משחקי חוץ. ג'ייק דלהום שוב בחוץ, סנקה וואלאס יפתח בקליבלנד. דאנטה סטולוורת' לא ישחק בבולטימור.

התחזית: ניצחון לרייבנס

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
לא ברור מי אחראי יותר לכישלון, די ברור שמשהו לא דופק. פלאקו/AP, Nick Wass

קנזס סיטי (0:2) - סן פרנסיסקו (2:0)

לפני פתיחת העונה דיברו בסן פרנסיסקו על זכייה באליפות ה-NFC מערב, אבל למרות חולשתו של הבית, כרגע זה לא נראה קרוב אפילו. הנחמה היחידה שלקחו הפורטי ניינרס מההפסד לסיינטס היא יכולתו המצוינת של אלכס סמית', אבל זה קרה במשחק בית וסמית' יצטרך בארוהד להוכיח שהוא יכול לשחק טוב גם בחוץ. קנזס סיטי אמנם עם פתיחה של 0:2, אבל משחק ההתקפה שלה לא טוב. מאט קאסל, שכבר ניצח את סן פרנסיסקו כששיחק בניו אינגלנד, יצטרך להראות קצת יותר משהראה עד עכשיו. על הקרקע, תומאס ג'ונס יפתח וגמ'אל צ'רלס יגבה אותו.

התחזית: ניצחון לסן פרנסיסקו


מינסוטה (2:0) - דטרויט (2:0)

ברט פארב ובראד צ'ילדרס מרגישים את הלחץ. פארב נראה רע מאוד במשחק ההפסד למיאמי, והשאלות האם לא משך עונה אחת יותר מדי החלו לעלות. מול הליונס החלשים, תהיה לו הזדמנות מצוינת לתקן את הרושם, אבל לפני כן תצטרך ההגנה המזדקנת של הווייקינגס לעצור את ג'אוויד בסט, שהפך להיות התקפה של איש אחד בדטרויט.

התחזית: מינסוטה, כי אין ברירה (זה לא מה שנכתב פה גם בשבוע שעבר?)


ניו אורלינס (0:2) - אטלנטה (1:1)

משחק מסקרן בסופרדום, כשדרו בריס והסיינטס מארחים את מאט ריאן והפאלקונס. אטלנטה תסמוך ידיה על מייקל טרנר, שהגיח לטאצ'דאון בשלושה משחקים רצופים נגד הסיינטס, כשריאן יעבור עוד מבחן גדול. למרות הניצחון על אריזונה, עולם הפוטבול לא נעול על הקוורטרבק, שבעונתו השלישית יודע שהוא חייב לעשות צעד נוסף קדימה. רג'י בוש לא ישחק, כמובן, בניו אורלינס, וכמוהו גם מגן הפינה רנדל גיי והליינבקר אנתוני ווטרס.

התחזית: ניצחון לסיינטס

מייקל טרנר שחקן אטלנטה פאלקונס. Ann Heisenfelt, AP
תנו לו לשחק מול הסיינטס והוא מרוצה. טרנר/AP, Ann Heisenfelt

פייטון מגיע לדנבר (שעה ראשית: 22:05-22:15)

דנבר (1:1) - אינדיאנפוליס (1:1)

לאחר פתיחה רעועה, התאוששו שתי הקבוצות מההפסדים במחזור הראשון, וכעת מחכה לקייל אורטון והברונקוס משימה לא פשוטה מול הנמסיס שלהם, פייטון מאנינג. אם זה לא קשה גם כך, דנבר תצטרך להתמודד גם עם חסרונו של הרץ האחורי נושון מורנו, שלא ישחק בשל פציעה בירך, ופציעתו של מגן הפינה צ'אמפ ביילי, שכרגע מוגדר בסימן שאלה. פייטון מאנינג על מאזן 2:7 בקריירה מול דנבר, כולל פלייאוף.

התחזית: קולטס


סט. לואיס (2:0) - וושינגטון (1:1)

הרדסקינס כבר ראו בעיניים פתיחה של 2:0, אבל אז הגיעו מאט שאוב, אנדרה ג'ונסון והכיסוי הלקוי וההפסד הגיע. קלינטון פורטיס אוהב לשחק מול הראמס - יש לו ארבעה טאצ'דאונים בשלושת המפגשים האחרונים נגדם, כשבצד השני תפעיל סט. לואיס לא מעט את סטיבן ג'קסון על הקרקע במטרה לפתוח נתיבי אוויר לסאם בראדפורד.

התחזית: ניצחון לרדסקינס


ג'קסונוויל (1:1) - פילדלפיה (1:1)

אנדי ריד והחלטתו לפתוח עם מייקל ויק עמדו בכותרות במהלך השבוע. ויק, שבלט במשחק בדטרויט, יקבל שוב את המפתחות. מולו תעמוד קבוצה ששיחקה היטב בבית במחזור הפתיחה מול דנבר, אבל לא הראתה שום דבר התקפי נגד סן דייגו. השאיפה הגדולה של ג'קסונוויל היא להכניס לעניינים את מוריס ג'ונס דרו, שבשני משחקים העונה רשם 135 יארד בלבד על הקרקע. הליינבקר ג'סטין דוראנט לא ישחק בג'קסונוויל.

התחזית: ניצחון לאיגלס


אריזונה (1:1) - אוקלנד (1:1)

מפגש בין שתי קבוצות רעות, שאת ניצחונותיהן היחידים עד כה השיגו מול סט. לואיס. הסטטיסטיקה הולכת עם הריידרס, שניצחו בכל שלושת משחקי החוץ שלהם מול אריזונה. ברוס גראדקובסקי יפתח לאחר שהצעיד את אוקלנד לניצחון בשבוע שעבר, דרק אנדרסון ימשיך לקבל אשראי באריזונה. אם לא ישתפר, גם החלון הזה ייסגר.

התחזית: ניצחון לקרדינלס

דונובן מקנאב שחקן וושינגטון רדסקינס. Larry French, GettyImages
לתקן את רושם ההפסד. מקנאב/GettyImages, Larry French

ג'ייסון טיילור חוזר למיאמי

סיאטל (1:1) - סן דייגו (1:1) - 22:15

הצ'ארג'רס חזרו בגדול לעניינים בשבוע שעבר עם ניצחון על ג'קסונוויל, כשהבולט היה הרץ האחורי מייק טולברט, שרשם שני טאצ'דאונים. טולברט, שהחליף את ריאן מת'יוס הפצוע, ימשיך לקבל אשראי מאחר שמת'יוס שוב בחוץ בשל פציעה בקרסול. התאקל ראסל אוקונג ימשיך להיעדר בסיאטל, שחזרה למימדיה הרגילים בהפסד בדנבר.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


מיאמי (0:2) - ניו יורק ג'טס (1:1) - בין ראשון לשני, 2:20

לראשונה בקריירה, ישחק ג'ייסון טיילור בדולפינס סטדיום כשהוא לא לובש את המדים של מיאמי. טיילור נפצע במשחק מול ניו אינגלנד אבל יהיה כשיר להתמודדות. מי שלא ישחק, כמובן, הוא דארל ריוויס, שפציעת הירך שלו החמירה באותו משחק. הדולפינס זוכרים לטובה את אשתקד, עונה בה ניצחו פעמיים את הג'טס. המץ' אפ המעניין של המשחק יהיה התופס ברנדון מרשל מול מגן הפינה של הסילונים אנטוניו קרומארטי.

התחזית: ניצחון לג'טס


שיקגו (0:2) - גרין ביי (0:2) - בין שני לשלישי, 2:30

קרב נאה בין שתי הקבוצות שמהוות את החצי היותר יפה של ה-NFC צפון. הברס חזרו עם ניצחון נאה מדאלאס, הפאקרס לא התקשו מול בפאלו, והקרב הזה עשוי להירשם כפקטור משמעותי בסיום העונה. עד כה, ג'יי קאטלר הראה מצליח להשתחרר מכבלי העבר, אבל הוא יודע שזה לא יהיה קל מול הגנה משופרת של הפאקרס ונגד זרוע הנפץ של ארון רוג'רס, אחד הקוורטרבקים הכי פרודוקטיביים בליגה.

התחזית: שיקגו

גרג אולסן שחקן שיקגו ברס. Sharon Ellman, AP
האם גרג אולסן והברס יכולים לעלות ל-0:3?/AP, Sharon Ellman

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully