וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פילדלפיה כמעט בפנים

25.9.2010 / 13:23

בלנטון הקנה לפיליז ניצחון 11 ברציפות, 2:3 על המטס, ביתרון 7 על אטלנטה. בוסטון ניצחה בניו יורק, הרייז שוב ראשונים

תמונת הפלייאוף ב-MLB ממשיכה להתבהר במקומות מסוימים, בעוד באחרים היא רק מחריפה. לאחר שבמהלך השבוע כבר הובילה ניו יורק יאנקיז על טמפה ביי בהפרש של 2.5 משחקים ב-AL מזרח, ניצחו הרייז את השניים האחרונים בסדרה ביניהן, והלילה (בין שישי לשבת) השלימו מהפך כשניצחו סיאטל 3:5. הם עשו זאת בעזרת בוסטון, שלקחה את המשחק הראשון בברונקס עם ניצחון דרמטי 8:10, לאחר שכבר הובילה 1:10. אלכס רודריגז ירה להומר ה-610 שלו בקריירה וחלף על פני סמי סוסה כשהוא עולה למקום השישי בכל הזמנים.

א-פרופו הומרים, חוזה באוטיסטה מטורונטו ירה לצמד בניצחון הבלו ג'ייז 4:6 על בולטימור והעלה את מאזנו העונתי ל-52. זה היה משחקו השמיני עם שני הומרים או יותר, כשעד לעונה הנוכחית עשה זאת פעמיים בלבד במהלך כל הקריירה.

ב-NL מזרח, פילדלפיה ממשיכה, שכבר הייתה פעם בפיגור 7.5 משחקים מאטלנטה, ממשיכה לעשות ככל העולה על רוחה. ג'ו בלנטון והפיליז ניצחו את ניו יורק מטס 2:3 ופתחו פער של שבעה משחקים מאטלנטה, שהפסידה 8:3 בוושינגטון. הפיליז רשמו W 11 משחקים ברציפות.

מינסוטה כבר עלתה, כזכור, ב-AL מרכז, ומובילה בגאון בקרב המיקום בינה לבין טקסס. הריינג'רס גברו על אוקלנד 3:10 וסוויפ בסדרה יסדר להם העפלה מה-AL מערב כבר ביום ראשון. הטווינס מובילים במאזן הפנימי ביניהם בשבעה משחקים.

ב-NL מרכז צימקה סט. לואיס את הפער מסינסינטי ל-6.5 משחקים, אבל לא תהיה בפלייאוף. הנחמה היחידה של אדם ויינרייט היא הניצחון ה-20 העונה שהשיג ב-1:7 בשיקגו על הקאבס. הרדס הפסידו לסן דייגו 4:3, כשהפאדרס לא הצליחו לכבוש שוב את פסגת ה-NL מערב, מאחר שסן פרנסיסקו ניצחה 1:2 בדנבר את קולורדו ומוליכה את הבית. הרוקיז, בפיגור 4.5 משחקים מהג'איינטס, יצאו מהתמונה למרות ספטמבר נפלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully