וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצ'ירו סוזוקי נכנס להיסטוריה

23.9.2010 / 21:01

כוכב סיאטל הפך לראשון אי פעם לרשום 200 חבטות בעשר עונות ברציפות בהפסד 1:0 לטורונטו. הומר 50 לבאוטיסטה

לסיאטל מארינרס אין עונה טובה. הקבוצה תסיים עוד עונה במאזן שלילי, ושום דבר שקרה שם לא יירשם בספרי ההיסטוריה. שום דבר, מלבד הישג גדול אחד שנרשם הערב (חמישי) בטורונטו. ההישג הזה שייך לאיצ'ירו סוזוקי, האאוטפילדר היפני של המארינרס, שרשם עונה עשירית ברציפות עם 200 חבטות או יותר והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של ה-MLB שעושה זאת.

המארינרס אמנם הפסידו 1:0, אבל סוזוקי, שבעוד חודש יחגוג את יום הולדתו ה-37, הצליח לרשום באינינג החמישי את החבטה שהכניסה אותו לספרי ההיסטוריה. הוא מוביל, אגב, את ה-MLB בחבטות. עד העונה היו לו תשע שנים רצופות של 200 חבטות או יותר, שיא אותו חלק עם טיי קוב. כעת יש לו עשר, כמו לפיט רוז, אבל רוז לא עשה זאת בעשר עונות רצופות.

סוזוקי, אגב, הוביל את הליגה בחבטות בכל ארבע העונות האחרונות ובסך הכל בשש מתוך עשר עונותיו במייג'ורס. קשה לדמיין מה היה קורה לו היה מגיע מוקדם יותר. ביום שלישי הוא סייע לעצמו להגיע להישג, כשרשם ארבע חבטות במשחק שפתח את הסדרה.

גם לחוזה באוטיסטה מטורונטו הייתה סיבה למסיבה, כשהריצה היחידה במשחק נרשמה ממחבטו, בהומראן על פליקס הרננדז. באוטיסטה הפך בכך לשחקן הראשון העונה שמגיע ל-50 הומרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully