וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סימנטוב יפתח לראשונה בהרכב

הדס גרינברג

23.9.2010 / 19:15

היכולת הטובה בגביע הטוטו תעניק לקשר הוותיק מקום בין ה-11 מול הפועל רמת גן. לעומתו, רועי דיין דווקא לא תורגל בהרכב

אחרי שלא קיבל את חולצת ההרכב ולו פעם אחת מתחילת העונה, ושותף כמחליף רק לעשר דקות בהפסד למ.ס. אשדוד, צפוי קשר שחר סימנטוב לשוב להרכב הפותח של הפועל עכו במשחק מול הפועל רמת גן ביום שבת. סימנטוב, שהציג יכולת טובה בניצחון על מכבי חיפה 2:3 בגביע הטוטו, תורגל בהרכב של אלי כהן וצפוי לראשונה העונה לקבל את המקום בין ה-11.

כזכור, סימנטוב היווה בורג מרכזי בהישארות הקבוצה בליגת העל בעונה שעברה, אך בתחילת העונה הנוכחית נדחק לספסל ובעקבות כך הביע את אכזבתו. לאחר הניצחון על מכבי חיפה אמר הקשר לוואלה! ספורט: "עברה עליי תקופה קשה בספסל ואני חושב שאני צריך לפתוח".

שני שחקנים שנמצאים עדיין בספק למשחק הם הבלמים איציק כהן וגבע ברקאי. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את ברקאי, שאמנם ערך אתמול אימון אך אינו כשיר במאת האחוזים, וכמוהו גם איציק כהן שנמצא במצב טוב ממנו, אך עדיין לא ידוע אם יוכל לפתוח. ביום שבת תתקבל החלטה סופית בהתאם למוכנות השניים.

במצב הנוכחי, צמד הבלמים שפתח בניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו, דימקאו פידליס ואלי ארליך, ימשיכו לקבל את הקרדיט. מי שהשחקנים הופתעו לגלות שלא תורגל בהרכב הוא החלוץ רועי דיין, שכבש צמד מול מכבי חיפה ונמצא בכושר טוב. ג'קו עראפת ככל הנראה ימשיך לקבל עדיפות על פניו. את שאר חוליית הקישור ימלאו בן בנימין, איברהים עבדול ראזאק, אושרי גיטא וניקולאס פלצ'וק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully