וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון ייעדר שלושה שבועות

23.9.2010 / 18:22

תוצאות הבדיקות שעבר קשר צ'לסי גילו שהוא סובל מקרע בשריר התאומים, והוא נמצא בספק גדול למשחק הנבחרת מול קרואטיה

יממה לאחר שנפצע במהלך הפסדה של צ'לסי 4:3 לניוקאסל בסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלית, קיבל היום (חמישי) יוסי בניון את תוצאות הבדיקות שעבר, שגילו כי ייאלץ להיעדר מהמגרשים כשלושה שבועות.

הקשר הישראלי נשכב על הדשא בדקה ה-62 אחרי שנפגע ברגלו ודידה אל מחוץ למגרש, כשבלעדיו נותרו הכחולים בעשרה שחקנים, אחרי שביצעו את שלושת החילופים, והודחו מהמפעל מוקדם מהצפוי.

הצילום שעבר בניון הראה כי הוא סובל מקרע בשריר התאומים, וההערכה היא שרק בעוד כעשרה ימים של טיפולים הוא יידע האם יוכל להיות כשיר למשחק הנבחרת מול קרואטיה ב-9 באוקטובר. כחלק מתהליך ההחלמה עשוי בניון להמריא לסרביה אצל המטפלת בעזרת שליה של סוס, שסייעה לו בעבר, וטיפלה לאחרונה באיתי שכטר בהמלצתו של בניון.

בעקבות הידיעה על פציעתו של בניון, אמר גורם בנבחרת: "ברור שבלי בניון המשימה תהיה הרבה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים להיות אופטימיים כי למיטב הבנתנו יש עוד סיכוי שהוא יהיה כשיר לצמד המשחקים. בכל מקרה, במידה וייעדר, ברור שמדובר באבידה גדולה. זה אחד השחקנים הכי משמעותיים בנבחרת אם לא המשמעותי שבהם".

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז ביקר הערב באימון הפועל פתח תקוה ושוחח ארוכות עם אלי מחפוד. פרננדז אמר למחפוד: "המצב שלכם בליגה לא טוב, אבל אם תעבדו קשה תצאו ממנו". בפתח תקוה, שם ביקר העונה גם המאמן הלאומי לשעבר אברם גרנט, אמרו בעקבות הביקור: "אין ספק שמדובר במקצוען אמיתי, לא ציפינו שהוא יגיע לאימון אחרי החג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully