וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "אפשר להפתיע את הפועל תל אביב"

הדס גרינברג

22.9.2010 / 14:17

בעירוני קרית שמונה נערכים למפגש עם הדאבליסטית. שחקן על אביסידריס: "חבל עליו". רן בן שמעון מתלבט בין עמוס לחיימוב

בעירוני קרית שמונה נמשכות ההכנות לקראת המפגש עם הפועל תל אביב בבלומפילד בשבת. בקבוצה ישנה אווירה חיובית לאור פתיחת העונה הטובה, אך במועדון יודעים שעד כה לא היו להם מתחרות ברמתה של הדאבליסטית. מגן הקבוצה ברק בכר משוכנע שהאדומים יגיעו למשחק במטרה לצאת מהתקופה הרעה.

"הם ירצו לחזור למומנטום על חשבוננו", סיפר בכר, שחגג אתמול יום הולדת. "אפשר להסתכל על זה משני כיוונים: מכיוון אחד הם אולי יפתחו חזק וינסו לחזור לעצמם ומצד שני אם אנחנו נפתח טוב ונעבור בהצלחה את הדקות הראשונות, אנחנו יכולים להפתיע".

בכר אף התייחס לעובדה כי לראשונה העונה קבוצתו תתמודד עם יריבה חזקה, והוסיף: "אסור לשכוח שעד כה פגשנו קבוצות ברמה שלנו מאמצע טבלה ומטה. הפועל תל אביב היא קבוצה חזקה מאוד, הקבוצה הכי טובה בארץ. מבחינתנו תיקו בחוץ יחשב לתוצאה טובה".

שיחת היום באימון הבוקר הייתה חקירתו של חלוץ הקבוצה שלומי אביסידריס. מרבית שחקני הקבוצה כבר מכירים את האופי הבעייתי של החלוץ, אך הצטערו מאוד שהוא שוב נקשר לפרשה שכזו. שחקן בקבוצה אמר: "חבל על שלומי, שהוא שחקן כשרוני ואם היה מתרכז בכדורגל הוא יכול היה להצליח".

רן בן שמעון צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בניצחון 1:3 על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, כאשר שוב ישנה התלבטות בין דני עמוס לגיא חיימוב בעמדת השוער. מצד אחד עמוס אומנם ספג שער באשמתו מול פתח תקוה, אך התגבר על כך והציג יכולת טובה בהמשך ומנגד גיא חיימוב ששיחק בגביע הטוטו בתיקו מול הפועל חיפה והציג משחק מצוין עם מספר הצלות. ביום שישי באימון המסכם צפוי בן שמעון לגבש החלטה מי מבין השניים יפתח. החלוץ קיילב אקוונוגו, שחתם בקבוצה, החל להתאמן איתה וצפוי להיכלל בסגל לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully