וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "נעשה לגוטמן עוול"

גורם בהפועל ת"א התייחס למו"מ המתיש שהעבירה ההנהלה את המאמן. האוהדים מתכננים לחלק סטיקרים: "הכל עובר טביבי"

אחרי עוד הפסד בגביע הטוטו, אמש (שלישי) נגד בני סכנין, בהפועל תל אביב לא מכחישים שהימים הקשים שעברו על המועדון משפיעים גם על השחקנים. "קשה לנתק מהמגרש את מה שקורה בהנהלה", אמר היום אחד השחקנים. "משהו לא טוב עובר על כל המועדון, אבל אנחנו מקווים שאחרי שכל הדברים בינתיים נסגרו, נחזור להראות את היכולת שלנו מהעונה שעברה. הכי חשוב שייתנו לנו שקט". האדומים אמנם לא התרגשו יותר מדי מההפסד, אך בתוך כך יודעים ששרשרת התוצאות הלא טובות לאחרונה, יכולה גם להביא יכולה להפוך לכדור שלג אותו יהיה קשה לעצור.

בשל כך ובצל הרצון העז לחזור למסלול, בהפועל רואים את משחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת (15:00) כקריטי להמשך העונה. "אנחנו חייבים ניצחון בעיקר בכדי להחזיר קצת את האווירה הטובה לקבוצה", הוסיף אותו שחקן. "עוד הפסד או תיקו והליגה תברח לנו". למשחק עצמו אמורים לשוב כל שחקני הרכב הראשון שנעדרו אתמול. טוטו תמוז אמור להיות כשיר אחרי שאתמול נעדר בגלל מתיחה בשריר הירך, אבל בכל מקרה לא אמור לפתוח. הקפטן וואליד באדיר. ששוב הציג יכולת חלשה, צפוי לשוב לספסל וכרגע נראה כי ביוואן פרנסמן יועדף עליו במרכז ההגנה פעם נוספת. אלי גוטמן גם מתלבט שוב בין דני בונדר, שהציג יכולת מאוד טובה בליסבון, לבין עמרי קנדה, שאף הוא גילה אתמול יכולת טובה.

אגב גוטמן, אחרי שאתמול חתם על חוזה עד תום העונה בשכר של 200 אלף דולר, בקבוצה התקשו להתעלם אתמול מפניו הנפולות של המאמן, שאת מרבית שעות היום העביר במו"מ עם הנהלת המועדון. "אפשר להרגיש שנעשה לאלי עוול, ולא סתם הוא אמר את הדברים האלה בסיום המשחק אתמול", אמר גורם במועדון.

"אסור לשכוח שאלי לקח את הקבוצה כשהיא נאבקה נגד היריבה, והצעיד אותה בתוך שנתיים לזכייה בדאבל ולעלייה לליגת האלופות", הוסיף אותו גורם, "אחרי ההצלחות עם הקבוצה הוא ציפה שהנהלה תעריך אותו הרבה יותר. הוא ויתר על הרבה מאוד כסף. עכשיו אף אחד לא יהיה מופתע אם בסיום העונה הוא יעדיף לחתום במקום אחר".

הקמפיין נגד טביב יוצא לדרך

בתוך כך, קבוצה של מספר אוהדים של הפועל תל אביב שיושבים דרך קבע בשער 1, הודיעה שהיא תפתח במחאה נגד הנהלת הקבוצה בעקבות מחירי המנויים לשער זה - 6,600 שקל. אותם אוהדים הודיעו כי הם מתכוונים להוציא אלפי סטיקרים עם הכיתוב "הכל עובר טביבי" ולחלקם מחוץ לבלומפילד לפני המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת. כמו כן כבר הוצאו למכירה חולצות אדומות עם כיתוב זהה.

לפני מספר ימים המליצה המשטרה להעמיד את משה הראל לדין בחשד לריגול עסקי. הראל, שביום ראשון הפך לחבר דירקטוריון בהפועל, נחשד יחד עם גולן עיני ורוני רוזנבלום כי בזמן שעיני שימש כעוזר מנכ"ל בשטראוס, העביר מידע פנימי מהחברה לגבי מכרזים ואסטרטגיות ניהוליות להראל ורוזנבלום, שניהלו בעבר את רשת 'קופי טו גו' ובכך גרמו לאובדן של כ-15 מיליון שקלים לשטראוס. פרקליטות מחוז תל אביב אמורה להחליט בקרוב האם לקבל את המלצת המשטרה ולהעמידו לדין. אם אכן כך יקרה והראל יורשע בפלילים, הוא לא יוכל לשמש כחבר דירקטוריון בהפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully