וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת תערוך טקס פרידה מאלון חרזי

22.9.2010 / 13:35

הטקס לשחקן העבר ייערך לפני קרואטיה. פרננדז למקורביו: אמשיך לבנות על בונדר. המאמן יעקוב אחר חזרתו של גולן

ההתאחדות לכדורגל החליטה לערוך טקס פרידה משחקן העבר אלון חרזי, שמשמש כסקאוט של מכבי חיפה. לחרזי 89 הופעות בינלאומיות ושער אחד במדי הנבחרת והוא מדורג שני במספר ההופעות הבינלאומיות בכל הזמנים, אחרי אריק בנאדו (94 הופעות).

חרזי מחזיק ב-495 הופעות בליגה ו-60 הופעות בגביעי אירופה. הטקס ייערך לפני משחק הנבחרת ב-9 באוקטובר מול נבחרת קרואטיה, באיצטדיון רמת גן. "כבוד גדול עבורי שעורכים לי טקס כזה, זה מלמד על כך שהנבחרת מוקירה את שחקני העבר שלה", אמר חרזי. "אני מאחל לנבחרת שתגיע להישגים". בנבחרת אמרו כי לאחר שבנאדו יפרוש, ייערך לכבודו טקס דומה.

לאחר הפגישה שלשום עם עוזר המאמן טל בנין, לואיס פרננדז ערך אמש פגישה נוספת בה נטל חלק כל הצוות המקצועי. כפי שפורסם אתמול, המאמן מתכוון לזמן את ביברס נאתכו ואליניב ברדה, מתוך הנחה שהאחרון ייטול חלק בשני משחקים נוספים לפחות בבלגיה. פרננדז שמח לשמוע אמש כי תמיר כהן, טל בן חיים, דקל קינן ודודו אוואט פתחו בהרכב הקבוצות שלהם.

המאמן סיפר למקורביו כי ימשיך לבנות על מגן הפועל תל אביב דני בונדר גם בהמשך הקמפיין ואם לא יקרה משהו מפתיע הוא יפתח גם מול קרואטיה. במהלך הישיבה, המאמן קיבל עדכון גם לגבי הצמד שהבקיע עומר גולן בגביע הטוטו, לאחר שנופה מהסגל, והודיע כי ימשיך לעקוב אחריו. לא מן הנמנע כי החלוץ יחזור בקמפיין הנוכחי לסגל אם ימשיך ביכולת הזו. בנבחרת הודיעו לראשי ההתאחדות כי יגישו תכנית אימונים לקראת המשחק וכי ההעדפה היא לפתוח את מחנה האימונים ביום שני, ה-4 לאוקטובר, חמישה ימים לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully