וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר נעדר מאימון מכבי חיפה

22.9.2010 / 12:11

במועדון טוענים שהחלוץ ביקש אישור להיעדר בגלל סיבות אישיות. אלישע לשחקנים: "אתם צריכים לקחת יותר אחריות"

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר לא הגיע הבוקר (רביעי) לאימון מכבי חיפה. במועדון טוענים כי הוא ביקש להיעדר מהאימון בשל סיבות אישיות, ככל הנראה אזכרת סבתו. כזכור, גדיר ביקש בתחילת השבוע לערוך טיפולים בירדן ויצא למדינה השכנה באישור המועדון.

מגן מכבי חיפה פיטר מסיללה סיפר לאחרונה למקורביו כי חוזהו במכבי חיפה הסתיים וכי בעונה הבאה הוא חופשי לחפש לעצמו קבוצה אחרת, אלא שבמכבי חיפה טוענים כי השחקן חתם על חוזה חדש פעמיים מאז שהגיע לקבוצה בתחילת עונת 2007/8, אז חתם על חוזה לארבע שנים עד סוף עונת 2010/11. לאחר ההודעה של הקבוצה, סיפר מסיללה לחבריו כי בבדיקה שערך, מתברר שהוא אכן חתום על חוזה לעונה נוספת. כזכור, רק לאחרונה התבטא השחקן בפני חבריו כי הוא עומד לדרוש כ-350 אלף דולר לעונה הבאה, אחרת לא ימשיך במכבי חיפה.

יניב קטן ערך היום אימון אישי. כפי שפורסם בשבוע שעבר, במכבי חיפה טוענים כי קצב החזרה של דוידוביץ' איטי ולא ברור מתי יחזור למגרשים. בחיפה אומרים כעת כי בנוסף להערכה הקודמת, לפיה יחזור למגרשים לא לפני חודש נובמבר, ייתכן מצב בו ההיעדרות תהיה ארוכה יותר.

במהלך האימון שוחח אלישע לוי עם השחקנים והעיר להם: "אתם צריכים לקחת יותר אחריות. לא יכול להיות שאחרי שאנחנו מובילים 0:2 אנחנו מפסידים. אתם חייבים להיות יותר מרוכזים לקראת הסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully