וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כאלה שבנויים לזה

יובל קליין

22.9.2010 / 10:30

גרנדרסון, המגישים של הפיליז והטווינס, כולם רואים את אוקטובר ומעבירים הילוך. יובל קליין חובט לסייקל עם ניחוח של פלייאוף

סינגל: כריס ג'ונסון

כשביוסטון ראו איך העונה הזאת הולכת לאיבוד, הם החליטו על ניקוי כללי של המועדון ובנייה מחדש. לאנס ברקמן ורוי אוסוולט מצאו את עצמם במרוץ לוורלד-סירייס ופדרו פליז שוחרר. את מקומו של פליז בבסיס השלישי תפס כריס ג'ונסון. ג'ונסון, בחירת דראפט בסיבוב הרביעי של 2006, כרגע במקום השני אחרי באסטר פוזי באחוזי חבטה לרוקיז. הוא חובט ל-32.7 אחוזי חבטה וכבר הכניס 49 רצים הביתה. נתון מרשים מאוד בהתחשב שהוא עלה לבוגרים רק מאמצע יוני. הצעירים של האסטרוס דחפו את הקבוצה קדימה בחצי האחרון של העונה והם הפסידו רק 18 פעמים בחודשיים האחרונים, בדיוק כמו מוליכת הבית המרכזי בנשיונל ליג, סינסינטי רדס.

דאבל: קרטיס גרנדרסון

בברונקס נפגשות שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף חזקות. רוב הסיכויים שגם היאנקיז והרייז ישחקו בייסבול באוקטובר, אבל המחבטים של הפסים כבר שולחים הצהרות לקראת סדרת הגמר של האמריקן ליג.

פעמיים היאנקיז ניצחו, כשבשני המקרים הם שמים שמונה ריצות על הלוח. האאוטפילדר הזריז של הפסים קרטיס גרנדרסון לקח אחריות לשבעה מהם. ביום שני הוא להט עם הומר שהכניס את פרנסיסקו סרוולי הביתה וקינח בהומר נוסף ישר לעמוד הפאול, שהכניס שוב את סרוולי ואת דרק ג'יטר. הלילה הוא הסתפק ב-RBI סינגל. ההצלחה של גרנדרסון והתזמון של ג'ייסון וורת' בהחתמתו של סקוט בוראס כסוכנו יוצרים תמונה מעניינת לקראת הפגרה. היאנקיז תמיד פעילים בשוק השחקנים החופשיים, וגרנדרסון מנסה להבטיח עוד עונה בפסים של ניו יורק.

טריפל: מינסוטה טווינס

בשנה שעברה לקח 163 משחקים להשיג את המקום הראשון בבית המרכזי של האמריקן ליג, השנה זה לקח 151. ההפסד של הווייט סוקס לאוקלנד והניצחון של הטווינס 4:6 על קליבלנד נתן את האות לחגיגות בטארגט פילד, שם האוהדים נשארו שעתיים אחרי סיום המשחק כדי לחגוג עם שמפניות ובירות ביחד עם השחקנים את המקום בפלייאוף. דאבל של דנארד ספאן השלים אינינג שמיני נהדר של ארבע ריצות כדי להשיג את הניצחון. ג'ים ת'ומה הוסיף אחד לרשימה והוא כרגע עם 589 הומרים בקריירה. "אנחנו הולכים ליהנות מזה עכשיו, אבל יש לנו עוד דברים שאנחנו רוצים לעשות", אמר שחקן הבסיס הראשון מייקל קדאייר. בזמן החגיגות, חלק מהמחשבות היו לכיוונו של כוכב הקבוצה ג'ו מאוור, שסובל מפציעה בברך. מאוור עבר MRI, אבל לא נמצא נזק בברכו והוא צפוי לשוב בקרוב.

הומראן: המגישים של הפיליז

הפיליז ניצחו בפעם השניה ברציפות את הברייבס והגדילו את הפער מהם לחמישה משחקים. שלשום היה זה קול המלס שהשיג את הניצחון ה-12 שלו. בחמשת המשחקים האחרונים שלו המלס הוא 0:5, כשהוא מרשה רק שתי ריצות. אתמול היה זה תורו של דוקטור רוי האלאדיי להצטרף למועדון ה-20 ניצחונות ביחד סי.סי סבאת'יה.

בשני המקרים, מי שבא לסגור את העבודה בהצטיינות היה בראד לידג'. אוהדי הפיליז עברו רכבת הרים של רגשות עם הקלוזר הלא יציב. מצד אחד, הם ראו איך הוא מביא להם את הוורלד-סירייס ב-2008 עם עונה מושלמת וב-2009 הוא חירב כל דבר שזז. ללידג' זאת הייתה השמירה ה-25 מתוך 30 אפשריות שלו השנה, אבל הדבר המעודד ביותר הוא שלידג' מצא את הסליידר הקטלני שלו בחזרה ובחודשיים האחרונים הוא מרשה רק שתי ריצות בודדות. "אני יודע בוודאות שהעונה הזאת תהיה יותר קרובה ל-2008 מאשר ל-2009", אמר לידג' בעל הביטחון. הלילה יגיש מול הברייבס רוי אוסוולט, שביחד עם האלאדי והמלס צברו 13 ניצחונות ללא הפסד בספטמבר. שלושתם ביחד עם הסליידר של לידג' נותנים הרבה שקט לצ'רלי מנואל לקראת אוקטובר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

השקית החומה: ג'ייסון מארקי

אם יש ענף ספורט אמריקאי שאנחנו כיהודים יכולים להזדהות איתו הכי הרבה זהו בייסבול. למשחק יש היסטוריה עשירה של שחקנים יהודים משמעותיים, ששינו את אופן המשחק והטביעו את חותמם לאורך כל השנים. אחד הגדולים ביותר היה סנדי קופקס, שזעזע את עולם הבייסבול עם החלטתו לדחות את ההשתתפות בוורלד-סירייס בשביל לכבד את יום כיפור.

45 שנה אחרי היום שבו הצליח קופקס לגרום לאלפי יהודים אמריקאים להרגיש גאים מאי פעם, החליט ג'ייסון מארקי אחרת (זכותו, כמובן) וכן להגיש. בתחילת השבוע הנשיונאלס, שאיבדו סיכוי לפלייאוף, שאלו את המגיש הימני האם הוא מעוניין לדחות את ההופעה שלו. הוא ענה בשלילה בטענה ש"הקבוצה צריכה אותי עכשיו". טוב, אז ביום שישי בפילדלפיה כנראה שהיה עדיף שיישאר בחוץ. מארקי לא שרד אפילו אינינג אחד והצליח להשיג אאוט אחד לפני שהוחלף אחרי שש ריצות בשש חבטות, כשהוא מאפשר הליכה אחת. שני שחקנים יהודים נוספים, ריאן ברון (מילווקי) ואיאן קינסלר (טקסס) החליטו גם הם לשחק.

המספר הנוסף:

אריזונה מצליחה להשאיר חותם לעונה החלשה שלה עם שיא MLB חדש של 1,403 סטרייקאאוטים בכל העונה.

רוי האלאדיי הוא המגיש הימני הראשון בפילי מאז 1955 שרושם 20 ניצחונות בעונה.

חודש ספטמבר המטורף של טרוי טולוויצקי מקולורדו שובר שיאים. 14 ההומרים שלו בספטמבר הם שיא מועדון חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully