וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מינסוטה עלתה לפלייאוף

22.9.2010 / 9:56

הטווינס היו לקבוצה הראשונה שהבטיחה את אליפות הבית, לקחו את ה-AL מרכז עם 4:6 על קליבלנד. היאנקיז הגדילו את הפער

מינסוטה טווינס הפכה הלילה (בין שלישי לרביעי) לקבוצה הראשונה ב-MLB שהבטיחה אליפות בית. זה קרה לאחר ניצחון 4:6 על קליבלנד והפסד של השניה, שיקגו וייט סוקס, 7:2 באוקלנד. לטווינס יתרון בן 12 משחקים על הווייט סוקס כשבקופה נותרו 11.

AL מזרח: היאנקיז הגדילו את יתרונם על טמפה ביי ל-2.5 משחקים לאחר ניצחון שני ברציפות בסדרת המפתח עם הרייז, 3:8. שתי הקבוצות תהיינה בפלייאוף בכל מקרה, כשהקרב האחרון שנותר הוא הקרב על המיקום. בוסטון הפסידה לבולטימור 9:1 ונותרו שלושה משחקים בלבד להדחתה הרשמית מהמרוץ.

AL מערב: טקסס הפסידה 2:0 ללוס אנג'לס איינג'לס, אבל ממשיכה להוביל ביתרון של שבעה משחקים על אוקלנד.

NL מזרח: פילדלפיה ממשיכה לתת גז, ואחרי ניצחון 3:5 על אטלנטה, הגדילה את יתרונה על הברייבס לחמישה משחקים. האמיצים מוליכים במרוץ הוויילד קארד עם יתרון של משחק אחד על סן דייגו.

NL מרכז: סינסינטי עברה את מילווקי עם ניצחון 3:4 ומעשית היא בפלייאוף, כשלסט. לואיס, לה פיגור שמונה משחקים, נותרו ארבעה משחקים לאלימינציה. הקרדינלס הפסידו לפיטסבורג 5:2

NL מערב: סן פרנסיסקו שמרה על היתרון בן חצי המשחק שלה, לאחר שגברה על שיקגו קאבס 0:1. סן דייגו ניצחה את הדודג'רס 0:6 והגדילה את הפער מקולורדו, שהפסידה 3:1 לאריזונה, לשני משחקים. המרחק של הרוקיז מהג'איינטס עומד על 2.5 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully