וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק ימשיך לפתוח בפילדלפיה

22.9.2010 / 0:14

המאמן אנדי ריד העדיף את ויק על פני קווין קולב, אף שהוא כשיר. קרע ברצועות לקווין פולק. לארי ג'ונסון שוחרר מוושינגטון

הקריירה של קווין קולב לא נותנת לו מנוח. עד שהקוורטרבק של פילדלפיה קיבל הזדמנות להיות הפותח הרשמי של הקבוצה, הוא יצא עם זעזוע מוח כבר במשחק הראשון וראה את מחליפו מייקל ויק מפגין יכולת טובה ומצעיד את האיגלס לניצחון בדטרויט. עכשיו, מתברר שזה עלה לו.

למרות הכרזתו של אנדי ריד כי "לא משנה מה תהיה התוצאה בדטרויט, כשקולב יהיה כשיר הוא יפתח", הכושר של ויק והלחצים התקשורתיים עושים את שלהם, וריד הכריז כי יפתח עם מספר 7 גם במשחק הקרוב של הקבוצה בג'קסונוויל. על פי כריס מורטנסן מ-ESPN, מדובר בהחלטה מקצועית גרידא שאינה קשורה למצב בריאותו של קולב.

קווין פולק, הרץ האחורי של ניו אינגלנד, סיים כנראה את העונה לאחר שבברכו אובחן קרע. הפטריוטס טרם שמו את פולק ב-IR, אולם נראה כי לא יהיה להם מנוס מלעשות זאת. פולק נפצע במדולנדס, במשחק ההפסד 28:14 לניו יורק ג'טס.

לארי ג'ונסון, הרץ האחורי של וושינגטון, שוחרר מהקבוצה. ג'ונסון, בעבר אחד הרצים המובילים ב-NFL, לא מצא את מקומו בקבוצה וגילה יכולת חלשה. רץ אחורי אחר שרוצה להשתחרר הוא ברנדון ג'ייקובס מניו יורק ג'איינטס, שנקנס על ידי הקבוצה ב-10 אלפים דולר על תקרית זריקת הקסדה באינדיאנפוליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully