וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "בשבילי, הפועל ת"א היא הרבה יותר מכסף"

מאמן הדאבליסטית דיבר על הסחבת בחוזה שלו אחרי ההפסד 2:0 לסכנין. אבוקסיס: "לא רוצה להאשים את מה שקורה מסביב"

רויטרס

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל תל אביב סיימה הערב (שלישי) משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. האדומים של אלי גוטמן, שישב ביציע בגלל שלא עבר בבקרה אלא שעה לפני שריקת הפתיחה, נראו רע והפסידו 2:0 לבני סכנין במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו, שנערך באצטדיון הקופסה, שם נאלצה לארח הפועל בשל עונש רדיוס אותו היא סוחבת מהעונה שעברה. ההפסד הזה, שהשאיר את הפועל במקום האחרון בבית ב' של גביע הטוטו, בטח לא יוסיף שקט לבלגאן ששרר בוולפסון בזמן האחרון ובעיקר בשבוע האחרון מאז ההפסד 2:0 לבנפיקה.

עוד קודם למשחק עסקה הקבוצה בסוגיית חוזהו של אלי גוטמן, כאשר נעשו נסיונות להעבירו בבקרת התקציבים. גוטמן, שחוזהו עבר כשעה לפני תחילת המשחק, העדיף להשאיר לעוזרו, יוסי אבוקסיס, את מלאכת ניהול המשחק. בינתיים עולים פרטים מהחוזה שעליו חתם גוטמן, כשהוא ישתכר 200 דולר העונה ויזכה למענק של 100 אלף דולר מעצם ההעפלה לליגת האלופות. במידה ויצליח המאמן לזכות שוב באליפות, הוא יקבל 50 אלף דולר נוספים. אגב, חוזהו של המאמן יסתיים בסוף העונה.

אבוקסיס: "השחקנים נתנו הכל"

אלי גוטמן אמר בסיום: "ישבנו לסגור את כל התנאים וזהו הכל נסגר וזה מה שחשוב. לא רלוונטי מה קרה ביני לבין ההנהלה, מה שחשוב שהתנאים נסגרו, שנמשיך קדימה. בין מה שדיברו לבין מה שקרה המרחק הוא ענק. מבחינתי הפועל תל אביב זה הרבה יותר מכסף. מה שחשוב שנשנס מותניים. עברנו תקופה לא טובה כמועדון. אנחנו מספיק חזקים כדי להגיע בבלומפילד בשבת ולנצח. כל השחקנים שלי יודעים ויוכיחו על כר הדשא שהם יודעים מה מוטל עליהם. בליגה אין לנו אפשרות יותר לפספס, גם בליגת האלופות אף אחד לא יעזור לנו. אנחנו שמים נקודה וממשיכים קדימה".

יוסי אבוקסיס, שעמד על הקווים, הוסיף: "רון ציבלין אמר לי שאם זה היה משחק כדורסל היינו מנצחים 40 הפרש, עשינו הכל בסדר עד המסירה האחרונה ליד השער. הגענו אולי 20 או 30 פעם לקו הרוחב אבל לא הוצאנו כדור טוב אחד, והם עקצו אותנו פעמיים, וזה מה שיש. השחקנים ששיחקו היום בדרך כלל לא משחקים והם היו צריכים את הדקות האלה. אני לא רוצה להתחיל להאשים את מה שקורה מסביב, השחקנים רצו פה היום ונתנו הכל אבל יש ימים בהם הכדור לא נכנס. אני מחכה לאלי שיחזור, זה היה חד פעמי היום בגלל הבעיה שהייתה".

לוי: "הניצחון ייתן ביטחון לשחקנים"

מנגד, התייחס חיים לוי בעיקר לדיבורים על הרצון להחליפו בתפקיד. "זה ניצחון חשוב, שנותן מוראל לשחקנים", אמר לוי, "אבל מה שחשוב מבחינתי הוא המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת ולשם אנחנו מכוונים. אם המאמן צריך ללכת הביתה אחרי שני משחקים, לצערי בגלל זה הכדורגל שלנו נראה ככה.

"אם זה בא מההנהלה זה לא צריך להיות ככה, אם הם חושבים ככה אני מוכן ללכת הביתה היום. צריך שתהיה להם סבלנות, ואני מאמין שעם עבודה קשה ונכונה הקבוצה הזאת תהיה קבוצה טובה ללא ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully