וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מחפוד הפתיע ועודד את השחקנים

21.9.2010 / 18:41

המאמן הסתפק בנזיפה לאחר ההפסד לבני יהודה. רשימת הפצועים מתארכת: דיין ינוח 10 ימים. שחקן: "מבינים את אדו"

אחרי שאתמול (שני) סערו הרוחות בחדר ההלבשה של הפועל פתח תקוה לאחר ההפסד לבני יהודה, היום ערך המאמן אלי מחפוד אסיפת שחקנים, בה הפתיע כשעודד את השחקנים. "לקחתי את הדברים הטובים מהמשחק", אמר המאמן לשחקניו. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. היו לי אילוצים, שחקנים נפצעו. תשכחו מהמשחק הזה וצאו ממנו מחוזקים, יש לנו משחק חשוב בשבת וחייבים לקחת נקודות. מעכשיו חושבים רק על נתניה".

המגן השמאלי עמירן שקלים (מתיחה במפשעה) לא התאמן גם היום והוא בספק למשחק נגד מכבי נתניה. היום הוא ערך אימון ריצה ויקבל זריקה, אבל רק מחר יתברר האם יהיה כשיר. לגבי דיין, הוא הצטווה היום לנוח עשרה ימים נוספים בגלל מתיחה מתיחה בשריר הארבע ראשי ולא יהיה כשיר למשחק. דיין מתווסף לרשימת פצועים שכוללת את אייל שן, ויליאם אמאמו ואוסטין אג'ידה.

כזכור, אמש קילל הבלם דניאל אדו את השחקנים ("לכו לעזאזל"), וגם הבלם גל כהן והקשר ג'ונתן אסוס לא חסכו בביקורת. לאחר מכן התערב מחפוד כשאמר לשחקניו: "אתם חסרי אחריות, כדאי שתאספו את עצמכם לשבת". שחקן בקבוצה אמר היום: "בהחלט אפשר להבין את הכעס של אדו. ספגנו 14 גולים בשישה משחקים. אפילו בתקופות הרעות ביותר שלה, הקבוצה לא ספגה כמות כזאת גדולה של שערים. הקבוצה הפכה להיות עקבית במובן הציני. בכל משחק אנחנו סופגים שלושה שערים". יש לציין כי בקבוצה אין טענות לכל שחקני ההגנה, אלא למשחק ההגנה בכללותו.

בקבוצה מעריכים ששניר דורי שהוחלף במחצית יהיה כשיר למשחק בשבת מול מכבי נתניה. השוער ויליאם אמאמו ערך היום אימון ריצה וההערכה היא שהקרע ברצועת הכתף יתאחה בתוך ארבעה שבועות לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully